• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
3

اهدای تندیس “برترین رهبران حوزه سلامت” به بانک رفاه کارگران

  • کد خبر : 140036
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۴۰
اهدای تندیس “برترین رهبران حوزه سلامت” به بانک رفاه کارگران
به دنبال حمایت‌های گسترده و اثربخش بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر از صنعت سلامت و خدمات درمانی، تجهیزات پزشکی و فرآورده‌های دارویی، تندیس "برترین رهبران حوزه سلامت" به این بانک اهداء شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2024)، این بانک به عنوان بانک برتر کشور در حمایت از حوزه سلامت معرفی و با اهدای تندیس مورد تجلیل قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این رویداد طی روزهای ۱۷ الی ۱۹ مرداد ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حال برگزاری است و بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور و بانک سلامت‌محور با حضور فعال در این مهم و با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی آن به معرفی بخشی از خدمات ارزنده خود در صنعت سلامت پرداخته است.

این بانک به همراه برخی از شرکت های تابعه با حضور موثر در این همایش و نمایشگاه ضمن معرفی برخی از فعالیت‌های حمایتی خود در حوزه سلامت کشور، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حاضر به منظور توسعه همکاری‌های متقابل را فراهم کرده است. 

مدیران بانک رفاه کارگران با حضور در غرفه این بانک ضمن تشریح برخی از محصولات و خدمات گسترده این بانک در بخش بهداشت و درمان کشور، پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان هستند.

https://tejaratava.ir/?p=140036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.