• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0
در اقدامی کم سابقه در صنعت بیمه؛

شرکت بیمه دی مدت زمان پرداخت خسارت‌ به مراکز درمانی را به کمتر از ۲ ماه کاهش داد

  • کد خبر : 140025
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۸
شرکت بیمه دی مدت زمان پرداخت خسارت‌ به مراکز درمانی را به کمتر از ۲ ماه کاهش داد
مدیر بیمه‌های درمان بیمه دی گفت: با به روز شدن زمان پرداخت خسارت به مراکز درمانی، این مراکز مطالبات خود تا اول خردادماه سال جاری را دریافت کرده‌اند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، “مصطفی نظری” با اشاره به‌ تسریع پرداختی‌های اخیر بیمه دی به مراکز درمانی کشور، گفت: این مراکز یک ماه فرصت دارند تا اسناد خود را به بیمه دی ارسال کنند و این شرکت نیز یک ماه فرصت خواهد داشت تا این اسناد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. بدین ترتیب در راستای تاکید مدیرعامل و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این خصوص، پرداخت‌ مطالبات مراکز درمانی به روز شده و به کمتر از ۲ ماه کاهش پیدا کرده است. به طوری که در حال حاضر نسبت به میانگین صنعت بیمه و بیمه‌های پایه در جایگاه مطلوب‌تری قرار داریم.

*** پرداخت تمام مطالبات مراکز درمانی تا اول خردادماه سال جاری

نظری از پرداخت تمام مطالبات مراکز درمانی تا اول خردادماه امسال خبر داد و افزود: مطالبات مربوط به پزشکان پایش، شرکت‌های خدمات بالینی در منزل و بیمارستان‌های دولتی نیز تا اول تیرماه امسال پرداخت شده است.

*** پرداخت اسناد درمانی مستقیم
نظری در خصوص پرداخت اسناد درمانی مستقیم گفت: مطالبات بیمه‌شدگانی که به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کرده و اسناد درمانی مستقیم آن‌ها تا ۱۱ مرداد‌ماه امسال به مرحله تأیید حواله رسیده نیز، پرداخت شده و این روند ادامه دارد.

مدیر درمان بیمه دی در پایان تصریح کرد: این اقدامات در راستای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی مراکز درمانی به مشتریان بیمه دی صورت گرفته که امید می‌رود موجب ارتقای سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان به ویژه جامعه معزز ایثارگری شود.

https://tejaratava.ir/?p=140025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.