• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار

  • کد خبر : 139759
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار
مدیرعامل بانک سینا با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه؛ روز خبرنگار را به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی و اهالی رسانه تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، متن پیام علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا به این شرح است:

«به نام خدا
تلاش‌گران عرصه آگاهی و معرفت، خبرنگاران عزیز و ارجمند!
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند است تا به پاس تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران، از نقش مهم و بی‌بدیل شما تلاش‌گران عرصه آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و ژرف‌اندیشی در جامعه تقدیر کنیم.
خبرنگاری، حرفه‌ای است که با امانت‌داری، دقت، انصاف و وجدان کاری، نقش مؤثری در شکل‌گیری و اعتلای جوامع بشری ایفا می‌کند. شما، با قلم و کلام خود، پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستید و با بیان حقیقت‌ها و چالش‌ها، زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور در شاخص‌های مختلف می‌شوید.
خبرنگاری یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین حرفه‌های اجتماعی است که تأثیرات عمیقی بر جامعه دارد. درک عمق اثرگذاری این حرفه صرفاً از طریق توجه به جنبه‌های متعدد کارکردی آن نظیر افزایش آگاهی عمومی، شفاف‌سازی و پاسخگویی، پیشبرد عدالت اجتماعی، تقویت دموکراسی، ترویج فرهنگ و هنر، توسعه اقتصادی، تقویت همبستگی اجتماعی، آموزش و اطلاع‌رسانی، افزایش امنیت اجتماعی و… میسر خواهد شد.
در نتیجه، عمق خبرنگاری فراتر از صِرف جمع‌آوری و انتشار اخبار است. این حرفه نیازمند تعهد، دقت، اخلاق‌مداری و توانمندی‌های ویژه‌ای است که خبرنگاران را به ستون‌های اصلی جامعه تبدیل کرده است و بر این اساس، احترام به خبرنگاران و قدردانی از زحمات آن‌ها، به معنای احترام به آگاهی و پیشرفت جامعه است.
ما در بانک سینا، همواره به اهمیت نقش خبرنگاران در جامعه واقف هستیم و بر این باوریم که همکاری و تعامل سازنده با رسانه‌ها، می‌تواند به ارتقای سطح آگاهی عمومی و بهبود کیفی و کمی ارائه خدمات به ویژه در زمینه خدمات بانکی منجر شود. ما قدردان زحمات شما هستیم و امیدواریم که در مسیر سخت و شیرین حرفه خود، همواره موفق و سربلند باشید.
روز خبرنگار را به تمامی اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال، توفیق روزافزون و سلامتی برای این جهادگران عرصه آگاهی‌بخشی به جامعه خواستارم.
علی ابدالی»

https://tejaratava.ir/?p=139759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.