• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  • کد خبر : 139629
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمیدرضا گلپایگانی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اهالی قلم، روزنامه نگاران و جامعه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.

متن پیام از این قرار است :

به نام خدا
هفده مرداد ، روز حافظان حقایق زندگی انسان و امانتداران گفتمان های بشری را به تمامی فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی شادباش گفته و از پروردگار متعال آرزوی توفیق روز افزون را برای این عزیزان دارم.
با مرورتاریخ انقلاب اسلامی ایران در می یابیم که این سرزمین ،مرهون تلاش های بی شائبه و دلسوزانه خبرنگاران و روزنامه نگارانی است که در مقاطع مختلف با قلم توانای خود مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی موفقیت ها و دستاوردهای حاصله را منعکس و به گوش جهان و جهانیان رساندند و در این راه گاه از جان خویش نیز گذشتند.
یاران دیرین صنعت حفاری :
حرفه خبرنگاری به راستی، شغل مقدسی است چرا که اگر خبرنگاران قلم و تصویر خود را در خدمت خلق و برای بیان حقیقت و برقراری عدالت در جامعه به کار گیرند ،حاصل این خدمت صادقانه ،جامعه ای سالم و کشوری مستقل و آزاد برای آیندگان است.
اینجانب به عنوان عضوی از جامعه صنعت نفت و حفاری مراتب سپاس و قدردانی خود را از فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه انرژی که همواره حامی و همراه این صنعت راهبردی هستند، اعلام داشته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عرصه اطلاع رسانی علی الخصوص شهید والا مقام محمود صارمی ،موفقیت و سربلندی این عزیزان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

https://tejaratava.ir/?p=139629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.