• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

نشست خبری مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد

  • کد خبر : 139532
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۳
نشست خبری مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد
در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، نشست خبری مدیرعامل بیمه تجارت‌نو و هیأت همراه با حضور جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در جریان این دیدار که ۵۵ خبرگزاری از حوزه تخصصی صنعت بیمه و همچنین بورس و بازار سرمایه حاضر بودند، دکتر مهران رضوانی به کلیه پرسش‌های مطرح شده پاسخ داده و در خصوص برخی از موضوعات شفاف‌سازی کرد. 
مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن خوش‌آمد گویی و تبریک روز خبرنگار تاکید داشت: به دلیل اعتقاد تیم مدیریتی به فعالیت در اتاق شیشه‌ای و شفافیت، نشست‌های خبری با موضوعات مختلف در دستور کار قرار دارد.

اصلاح ترکیب پرتفوی، افزایش سرمایه، رشد حق بیمه تولیدی، راه اندازی مرکز بانک و بیمه، وصول مطالبات و توانمندسازی منابع انسانی در راستای جذب پرتفوی از جمله سرفصل‌های مهمی بود که مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به تشریح وضعیت فعلی آن‌ها پرداخته و برنامه‌های آتی را نیز اعلام داشت.
وی درخصوص اکوسیستم سازمانی و بحران مالی میراث گذشته گفت: در زمان تحویل شرکت به تیم مدیریتی جدید، حتی امکان پرداخت یک ماه حقوق کارکنان وجود نداشت، اما هم‌اکنون اوضاع شرکت بسیار مطلوب است. وی افزود: از دیگر مسائل مهم این بود که، حدود ۳ هزار مرکز درمانی با این شرکت لغو قرارداد کرده و نامه مبنی بر عدم همکاری با بیمه تجارت‌نو ارسال کرده بودند. در این راستا، شرکت توانست تا اسفندماه ۱۴۰۲ با تمامی این مراکز قرارداد مجدد تمدید نماید.
همچنین دکتر رضوانی ضمن اشاره به تشکیل کمیته‌‌های حاکمیت شرکتی در بیمه تجارت‌نو، به سهامداران اطمینان خاطر داد، تیم جدید مدیریتی با توجه ویژه به ۵ حوزه مدیریت مالی، عملیات بیمه‌گری، شبکه فروش و زیرساخت و فناوری به زودی شرکت را در مدار سود دهی و رشد قرار داده و موجبات افزایش ارزش سهام شرکت را فراهم خواهد نمود. یکی دیگر از دستاوردهای مهم تیم جدید مدیریتی، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی بیمه تجارت‌نو از محل آورده نقدی سهامداران و مطالبات حال شده است که طی آن سرمایه شرکت از ۶۰۰ میلیارد تومان به ۲هزار و ۴۰۰میلیارد تومان خواهد رسید. این اقدام شرکت بیمه تجارت‌نو را به یکی از هشت شرکت برتر صنعت بیمه از حیث سرمایه تبدیل خواهد کرد.
این نشست‌ها در ادامه به صورت موضوعی و تخصصی با اصحاب رسانه ادامه خواهد داشت.

https://tejaratava.ir/?p=139532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.