• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
2
قائم مقام شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در آیین پایانی مسابقات پسران زیر ۲۵ سال خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

توجه به فرهنگ و ورزش زمینه ساز رشد همه جانبه صنعت پتروشیمی است

  • کد خبر : 139418
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
توجه به فرهنگ و ورزش زمینه ساز رشد همه جانبه صنعت پتروشیمی است
قائم مقام شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در آیین پایانی مسابقات پسران زیر ۲۵ سال خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تقدیر از دست اندرکاران و شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: توجه به مقوله های مهم فرهنگ ، ورزش خصوصا در حوزه کارکنان و خانواده های کارکنان صنعت پتروشیمی ایران زمینه ساز رشد همه جانبه این صنعت است، چرا که کارکنان و خانواده ها با ارتقا روحیه می توانند زمینه برا برای تلاش بیشتر در راستای توسعه دستاوردهای صنعت بالنده پتروشیمی فراهم سازند .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد ،  دکتر بهشاد در این آیین افزود: باور ما در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت پتروشیمی همیشه این بوده و خواهد بود که توجه به سلامت جسم که ورزش، نمود بارز آن است ارتباط و تاثیر مستقیم بر سلامت روح و روان دارد. چرا که ورزش از جمله اموری است که در نظام تربیتی ایرانی -اسلامی بسیار مورد تاکید و توجه قرار دارد. سلامت بدن و توجه به ورزیدگی و چالاکی و چابکی از جمله مسائلی است که در پزشکی و روانشناسی هم به آن توجه می شود.
وی افزود: بسیار خرسند و خشنودم که امروز در جمع ورزشکاران شرکت کننده در دومین دوره مسابقات ورزشی فرزندان زیر ۲۵ سال گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هستم که با پرداختن به ورزش و در کنار آن با پروراندن اصول اخلاقی در درون خود، تلاش کرده و می کنند تا موفقیت هایی در عرصه ورزش در سطح منطقه رقم زده و نام خود و عنوان شرکت بر تارک رشته ورزشی خود درج نمایند البته که این تلاش و کوشش که قطعا با دشواری های زیاد به دست آمده است شایسته تقدیر و تحسین است. اما تقدیر و تحسین اصلی و نهایی، زمانی است که ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف، خود را به اخلاق و اصول مردانگی و جوانمردی مزین کنند و همین، مرز ظریف قهرمانی و پهلوانی است.
وی در پایان با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه تصریح کرد : شهادت رهبر شجاع و مجاهد خستگی ناپذیر، آقای اسماعیل هنیه را که توسط رژیم اشغالگر و تروریست اسراییل که بزرگترین مروج تروریسم دولتی در جهان است رخ داد به ملت بزرگ ایران، مردم رنج دیده و ستم کشیده فلسطین و همه مبارزان و آزادگان جهان اسلام و دیگر ملت های آزادی طلب و عدالت خواه تسلیت عرض می کنم.

https://tejaratava.ir/?p=139418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.