• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
1
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران:

ارائه یک هزار و ۵۲۴ مورد خدمات تخصصی و تحقق رشد ۵ درصدی در چهارماه نخست سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 138928
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
ارائه یک هزار و ۵۲۴ مورد خدمات تخصصی و تحقق رشد ۵ درصدی در چهارماه نخست سال ۱۴۰۳
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از ارائه یک هزار و ۵۲۴ مورد خدمات تخصصی به شرکت های کارفرمایی و متقاضی در چهارماه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، عبدالله ویسی آرا روز چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در واکاوی عملکرد این مدیریت، از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: تحقق این شمار خدمات از نظر تعداد عملیات ۵/۱ درصد و از نظر درآمدی در قیاس با دوره مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش دارد.

وی افزود: این خدمات که به صورت یکپارچه و به موازات عملیات حفاری چاه های نفت و گاز اعم از حفر چاه های توسعه ای / توصیفی، اکتشافی و چاه های تعمیری تکمیلی در حال بهره برداری به شرکت های متقاضی و پروژه های حفاری شرکت صورت می گیرد از مزیت های منحصر بفرد شرکت ملی حفاری در میان شرکت های صاحب نام فعال در این صنعت در جهان است.

ویسی آرا با اشاره به میزان درآمد حاصل از ارائه خدمات فنی مهندسی اظهار کرد: از مجموع خدمات ۸۰۹ مورد در موقعیت های عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۳۲۰ مورد شرکت نفت مناطق مرکزی، ۴۲ مورد شرکت نفت فلات قاره، یک مورد مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و ۴۵۲ مورد به سایر شرکت های بخش خصوصی و پروژه ها ارائه گردید.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران، گفت: این خدمات شامل ۵۷۳ عملیات تزریق پذیری، ۴۸۲ عملیات سیمانکاری چاه، ۱۳۱ عملبات لوله گذاری چاه، ۱۲۵ عملیات آزمایش چاه با ساق مته، ۷۹ عملیات لوله مغزی سیار، ۴۸ عملیات اسیدکاری ویژه و گسترده ۳۵ عملیات آزمایش چاه با ساق مته ، ۱۳ عملیات نصب آویزه و انجام ۱۸ عملیات ویژه و کامل حفاری با هوا و ثبت یک هزار و۱۷۰ متر حفاری به این روش و ۱۸ عملیات ویژه حفاری به شیوه زیر فشار تعادل (UBD) می باشد.

وی در کنار توجه به بهبود شرایط کار و نیروهای انسانی جهادگر مجموعه، نوسازی و بازسازی ناوگان و با هدف ارائه با کیفیت و به موقع خدمات به شرکت های کارفرما به عنوان اولویت نخست برنامه ریزی در دست اقدام این مدیریت عنوان کرد و افزود: با توجه به شمار درخواست های شرکت های متقاضی، و همت و تلاش کارکنان مجرب این مدیریت ، پیش بینی می شود که تا پایان سال شاهد رشد قابل توجهی در عملکرد این بخش فنی و تخصصی شرکت باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=138928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.