• امروز : دوشنبه - ۱۲ شهریور - ۱۴۰۳
3

پویایی دوباره در خطوط تولید کارخانه چهار لوله‌سازی اهواز

  • کد خبر : 138853
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
پویایی دوباره در خطوط تولید کارخانه چهار لوله‌سازی اهواز
ورود ورق‌های فولادی مورد نیاز پروژه 42 اینچ، بار دیگر خطوط تولید کارخانه شماره چهار این مجموعه را به رونق و فعالیت رسانده است

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت لوله‌سازی اهواز، ورود ورق‌های فولادی مورد نیاز پروژه ۴۲ اینچ، بار دیگر خطوط تولید کارخانه شماره چهار این مجموعه را به رونق و فعالیت رسانده است.

پس از سپری کردن ماه های ابتدایی سال جاری که شاهد اجرای پروژه های عمده ای در کشور نبودیم ، از این فرصت استفاده شده اورهال اساسی در کارخانه چهار شرکت صورت گرفت.

در ادامه با تلاش مجموعه مدیریتی و تامین مواد اولیه مورد نیاز، فعالیت‌های تولیدی در کارخانه چهار با قدرت از سر گرفته شد. 

ورق‌های فولادی که برای پروژه تولید لوله‌های ۴۲ اینچ سفارش داده شده بودند، در کوتاه ترین زمان ، به شرکت رسید و اکنون کارخانه با تمامی ظرفیت خود در حال تولید است.

این مواد اولیه برای پروژه تولید لوله‌های ۴۲ اینچ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. 

در سال جهش تولید، مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت لوله‌سازی اهواز مصمم هستند با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و سرمایه‌های انسانی، رکوردهای جدیدی در تولید ثبت کنند و نقش موثری در تحقق شعار سال ایفا کنند.

با بزنامه ربزی صورت گرفته مدیرعامل ؛ مقدمات اجرای پروژه های اخذ شده فراهم شده و بر اساس زمانبندی و برنامه کاری مدون و پیوسته در زمان تعیین شده عملیاتی خواهد شد 

شایان ذکر است، شرکت لوله‌سازی اهواز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله‌های فولادی انتقال نفت، گاز و آب در غرب آسیا شناخته شده و همواره در تلاش برای جذب و انعقاد قراردادهای جدید در حوزه انرژی است.

ین شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۵۶۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در خاورمیانه محسوب می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=138853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.