• امروز : سه شنبه - ۹ مرداد - ۱۴۰۳
0

ارتقای سطح همکاری با صداوسیما جهت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو

  • کد خبر : 138602
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
ارتقای سطح همکاری با صداوسیما جهت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به منظور ارتقای سطح همکاری ها جهت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو با ناصر حجازی فر مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، حسین گروسی در این نشست به نقش مهم صدا و سیما به منظور آگاهی بخشی در جامعه اشاره و بیان کرد: موقعیت استراتژیک منطقه آزاد ماکو، قرار گیری آن در مسیر کریدورهای تجاری بین المللی این منطقه را به هاب ترانزیت کالا به کشورهای مختلف تبدیل کرده است و بستر سرمایه گذاری لازم به منظور افزایش سهم کشورمان در بازارهای جهانی و افزایش فرصت های شغلی با توسعه زیر ساخت های سرمایه گذاری فراهم است.

وی افزود: می توان ظرفیت ها و زیرساخت های موجود را با هم افزایی پتانسیل ها و تولیدات مشترک جهت حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کرد.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: ظرفیت های صدا وسیما می تواند در معرفی برند منطقه و نیز روند رسیدن به اهداف از جمله جهش تولید و صادرات را تسهیل کرده تا در مدت زمان مشخص شده به اهداف خود دست یافته که ثمره آن مسلماً برای استان و کشور خواهد .

ناصر حجازی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، منطقه آزاد ماکو را کانون توسعه اقتصادی استان دانست و بیان کرد : ماکو فرصتی بی بدیل و مزیت نسبی برای استان بوده و اهمیت استراتژیک برای آذربایجان غربی دارد.

دراین دیدار مقرر گردید تفاهم نامه همکاری دوجانبه در اولین فرصت به امضای دو سازمان برسد.

https://tejaratava.ir/?p=138602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰