• امروز : دوشنبه - ۸ مرداد - ۱۴۰۳
0
رئیس هیأت مدیره بانک:

موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حاصل تلاش کارکنان است

  • کد خبر : 138573
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حاصل تلاش کارکنان است
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان مدیریت شعب بانک در استان مازندران، از تلاش کارکنان قدردانی کرد و گفت: موفقیت‌های بانک، از جمله کسب رتبه اول رشد و آسان‌سازی وثایق، حاصل تلاش تک‌تک کارکنان است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان مدیریت شعب بانک در استان مازندران با تقدیر از تلاش کارکنان، گفت: در زمان تأسیس بانک کمتر کسی تصور می‌کرد نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور به این جایگاه برسد. کسب افتخارات گوناگون با تلاش تک‌تک کارکنان به دست آمده است.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توانسته رتبه اول میزان رشد و رتبه ششم قدر مطلق رشد منابع را در سطح شبکه بانکی کشور به دست آورد.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به نرخ پایین نکول بانک، خاطرنشان ساخت: نکول زیر نیم درصد بانک، نشان‌دهنده اعتماد مشتریان به بانک بوده، به همین دلیل بانک تصمیم به آسان‌سازی وثایق گرفت تا به این اعتماد مردم پاسخ مثبت نشان دهد.

امامی تصریح کرد: همه مدیران و کارکنان باید در اجرای دقیق این دستورالعمل تلاش کنند تا این روند به بهترین شکل اجرا شده و یک الگو در شبکه بانکی کشور شود.

در ادامه «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به جایگاه قرض‌الحسنه در اقتصاد کشور، اظهار داشت: برای تبدیل قرض‌الحسنه به بخشی جدایی‌ناپذیر از سبک زندگی مردم، ایجاد یک اکوسیستم قوی و منسجم ضروری است.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به عنوان بزرگترین نهاد قرض‌الحسنه کشور، این مسئولیت خطیر را با همت و تلاش بی‌وقفه شما کارکنان به انجام می‌رساند.

در ادامه جلسه «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران با ارائه عملکرد مدیریت شعب این استان، اظهار داشت: رشد پایدار و یکنواخت منابع در استان نشان‌دهنده‌ مشارکت گسترده مردم در سپرده‌گذاری‌های خرد است و از جمله اهداف کلیدی امسال، افزایش سهم بازار بانک در استان مازندران به ۷.۵ درصد است.

https://tejaratava.ir/?p=138573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰