• امروز : دوشنبه - ۸ مرداد - ۱۴۰۳
0
عضو هیأت مدیره بانک تأکید کرد:

حمایت از مشاغل خرد و تقویت خدمات در دستور کار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

  • کد خبر : 138570
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
حمایت از مشاغل خرد و تقویت خدمات در دستور کار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است
عضو هیأت مدیره و معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شعب استان کرمان بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب، از سه شعبه رفسنجان، سیرجان و آزادی کرمان بازدید و با کارکنان این شعب گفت‌وگو کردند.

«مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این بازدیدها با اشاره به وظیفه معنوی این بانک برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، گفت: بهبود ارائه خدمات به مشتریان و حمایت از مشاغل خرد، هدف اصلی بانک است.

وی همچنین توجه به ظرفیت‌های موجود برای جذب منابع پایدار، اظهار داشت: شناسایی بازارهای جدید و تلاش برای بازاریابی مستمر، امری ضروری است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه تاکنون مصارف این بانک در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان بوده، تصریح کرد: هدف بانک ورود به حوزه تأمین مالی کسب‌وکارهای خرد و آسان‌سازی دسترسی آن‌ها به منابع مالی است.

ازگلی در ادامه با اشاره به تسریع روند رشد و پیشرفت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، خواستار تقویت خدمات دیجیتال و حضوری این بانک شد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال گذشته ۷۴هزار فقره وام با اعتباری بیش از ۵۰هزار میلیارد تومان در استان کرمان پرداخت کرده است. نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در ۴ ماه ابتدایی امسال نیز ۱۷هزار و ۱۸۴ فقره تسهیلات به متقاضیان در این استان اعطا کرده است.

همچنین بر اساس آخرین گزارش، منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

https://tejaratava.ir/?p=138570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰