• امروز : دوشنبه - ۸ مرداد - ۱۴۰۳
0

برگزاری جلسه ماهانه شعب شرق استان تهران بانک ایران زمین

  • کد خبر : 138504
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
برگزاری جلسه ماهانه شعب شرق استان تهران بانک ایران زمین

با هدف بررسی نحوه عملکرد شعب به صورت ماهیانه و ارائه نقشه راه در خصوص تحقق کامل اهداف تعیین شده، جلسه روسای شعب شرق استان تهران بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون استان برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه مجتبی قناعتیان مدیر منطقه ضمن قدردانی از زحمات همکاران صف، هماهنگی بین شعب را ضروری دانست و بر تشکیل جلسات هفتگی مسئولین شعب با همکاران شعبه تاکید کرد.

قناعتیان همچنین با اشاره به اهمیت بازاریابی به عنوان ابزاری مهم در معرفی خدمات بانک به مشتریان و مراجعین گفت: همکاران باید بیش از پیش به موضوع بازاریابی و مراجعه تیم های بازاریابی به مراکز تجاری و شرکت های اطراف شعبه توجه داشته باشند.

مدیر استان بر حفظ نظافت و آراستگی فضای شعب و همچنین نظم دهی به فضای بایگانی تاکید کرد و حفظ آراستگی و پوشش همکاران را عوامل مهمی در جذب مشتریان و رضایت آنان دانست.

در ادامه آرمان امینی معاون منطقه ضمن بررسی دقیق عملکرد شعب تحت پوشش در تمامی حوزه ها، جایگاه کنونی شعب را در میان سایر مناطق به همکاران حاضر در جلسه اعلام کرد و از همکاران خواست تا با تلاش مضاعف در جهت پیشرفت شعبه خود و بانک ایران زمین گام بردارند.

https://tejaratava.ir/?p=138504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰