• امروز : دوشنبه - ۸ مرداد - ۱۴۰۳
0

اتمام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی* NGL 1200 *توسط بیدبلندخلیج فارس

  • کد خبر : 138465
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۸
اتمام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی* NGL 1200 *توسط بیدبلندخلیج فارس
در پی تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان و نیروهای عملیاتی، تعمیرات اساسی کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ توسط شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با موفقیت کامل به پایان رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، این عملیات گسترده در مدت زمان کمتر از ۵۰ روز و با مشارکت ۸۰ هزار نفر ساعت نیروی انسانی و ۷۵۰۰ دستگاه ساعت ماشین‌آلات سنگین، بدون کوچک‌ترین حادثه‌ای انجام شد.

امیدی زاده، معاون ارشد مدیر مجتمع، ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: تعمیرات اساسی در واحدهای مختلف NGL 1200 شامل واحدهای شیرین‌سازی گاز، بازیافت و تصفیه مایعات گازی و واحد تولید آب و بخار، به صورت کامل و با همت نیروهای متخصص بیدبلند خلیج فارس انجام شد. همچنین این عملیات جهادی با پشتیبانی همه جانبه همکاران و مدیران مجموعه، در گرمای شدید تابستان به پایان رسید.

معاون ارشد مجتمع در پایان افزود: تعمیرات اساسی کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ به طور کلی در دو بخش تامین کالا و همچنین فعالیت های اجرایی به انجام رسید. شایان ذکر است در این پروژه از توان شرکت های دانش بنیان داخلی در زمینه تعمیرات اساسی کمپرسورهای پروپان و همچنین تعمیر شیرآلات مجتمع، استفاده شده است و انتظار می‌رود که با اتمام تعمیرات اساسی و متعاقبا با به حداقل رساندن موانع تولید در کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ شاهد افزایش خوراک و همچنین استمرار تولید در مجتمع پالایشگاهی بیدبلند خلیج فارس باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=138465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰