• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
3

تغییر ساعت کاری برخی شعب بانک کارآفرین

  • کد خبر : 138112
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
تغییر ساعت کاری برخی شعب بانک کارآفرین
بر اساس اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان، کردستان، آذربایجان شرقی ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در این استان‌ها تغییر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان ساعت کاری شعب بانک کارآفرین به شرح زیر تغییر کرد.

بر اساس این گزارش ساعت فعالیت شعبه قم بانک کارآفرین در روز ۴مرداد ماه برای حضور کارکنان ۷:۳۰ الی ۱۱:۳۰ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۸ الی ۱۱ خواهد بود.

ساعت فعالیت شعبه ابوذر بیرجند در استان خراسان جنوبی نیز  از روز ۲۸ تیرماه تا ۱۵ شهریورماه سال جاری بری حضور کارکنان ۸:۳۰ الی ۱۲ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۹ الی ۱۲ خواهند بود.

ساعت کاری جدید شعبه مهندس ادب سنندج در استان کردستان نیز  از روز ۴ تا ۱۰ مرداد در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان ۶:۳۰ الی ۱۱:۳۰ و در روز پنج شنبه ۴و۱۱ مردادماه تعطیل خواهد بود.

همچنین ساعت کاری شعب این بانک در استان اذربایجان شرقی(استاد شهریار تبریز، ولیعصر تبریز و بازار تبریز) در روز  پنج شنبه ۴مردادماه برای حضور کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان ۶:۳۰ الی ۱۱ خواهد بود.

شعب کشیک برای یزد 

بر اساس ابلاغیه جدید بنا بر ابلاغ کمیسیون هماهنگی شورای بانکها و موسسات اعتباری خصوصی استان یزد، ساعت کاری جدید شعب شعبه صفائیه یزد  و شعبه یزد  بانک کارآفرین در این استان اعلام و بر اساس ضرورت تعیین شعب کشیک نیز تعیین شد.

بر این اساس ساعت کاری شعب غیرکشیک در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان ۶:۳۰ الی ۱۱ و در روز  پنج شنبه ۸ الی ۱۱خواهد بود.

همچنین ساعت کاری شعب کشیک در روزهای شنبه تا چهارشنبه برای حضور کارکنان ۶:۳۰ الی ۱۳ و برای ارائه خدات به مشتریان ۶:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و در روزهای پنج شنبه ۸ الی ۱۱ خواهد بود.

بر اساس اعلام امور شعب بانک کارآفرین شعبه صفائیه یزد در روزهای ۲ تا ۴ مردادماه و شعبه یزد در روزهای ۶ تا ۱۰ مردادماه بعنوان کشیک فعال خواهند بود.

تعطیلی در روز پنج شنبه 

این گزارش می افزاید: شعب بانک کارآفرین در استان سیستان و بلوچستان (شعبه زاهدان) و شعب این بانک در استان اصفهان (مطهری، نظر شرقی، میر و سی سینتر) در روز پنج شنبه ۴ مرداد تعطیل خواهند بود.

https://tejaratava.ir/?p=138112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.