به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه ابوالفضل پورحسنی مدیر استان ضمن تاکید بر معرفی سرویس افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه پلاس فراز به مشتریان و بازاریابی درزمینه صدورکارت هدیه، گفت: سرویس های متنوعی در بانک ایران زمین برای مشتریان طراحی شده است و همکاران باید بر اساس نیاز مشتری با معرفی دقیق و کامل این سرویس ها، به آنان خدمت رسانی کنند.
پورحسنی پرداخت تسهیلات به افراد حقیقی و حقوقی را عاملی موثر در جذب مشتریان جدید بیان کرد و افزود: همکاران می توانند طبق سیاست های اعتباری تنظیم شده در سال ۱۴۰۳ و همچنین طرح تسهیلات انتخاب پلاس به متقاضیان تسهیلات اعطا کنند.
در ادامه جلسه وحید حبوباتی معاون اداری و مالی استان بر بازاریابی روزانه همکاران تاکید کرد و گفت: تمام زونکن های بازاریابی باید همیشه به روز بوده و همکاران شعب هر روز به مراکز خرید، فروشگاه ها و شرکت های اطراف شعبه خود مراجعه کنند و محصولات بانک را به مشتریان معرفی کرده تا بستری مناسب در جهت رشد منابع و تحقق اهداف تعیین شده ایجاد شود.