• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
1

پیام تسلیت مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 137096
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
پیام تسلیت مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم ملّت شریف ایران، همکاران، سهامداران، بازنشستگان، مشتریان و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران تسلیت عرض نمود.

متن پیام دکتر شیری به این شرح است:
خنده کنان می‌رود روز جزا در بهشت             هر که به دنیا کند گریه برای حسین
عاشورا نماد عشق و ایثار و دلدادگی برای حفظ دین خدا از تحریف و آلوده ساختن آن به جهل و خرافات است. عاشورا مکتب درس جوانمردی ، آزادگی و شرافت امام حسین (ع) ، ابوالفضل العباس (ع) و شهدای کربلاست. امام حسین علیه السلام ثابت کرد که پیروزی به زنده ماندن در میدان نبرد نیست، پیروزی به زنده ماندن قرن‌ها پس از صحنه و میدان نبرد است و کربلا نشان داد که با شکیبایی در عطشی کوتاه؛ می‌توان همیشه تاریخ را سیراب کرد …
ضمن گرامیداشت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و قبولی عزاداری ها و سوگواری های عاشقان مکتب عاشورا ، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم ملّت شریف ایران و خانواده بزرگ پست بانک‌ایران، مشتریان، سهامداران، ذینفعان، کارکنان و بازنشستگان بانک و مسئولین باجه های بانکی تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند بزرگ سعادت همگان را خواهانیم.
 بهزاد شیری
مدیر عامل پست بانک ایران

https://tejaratava.ir/?p=137096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰