• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
1

رونمایی سامسونگ از Galaxy Ring جدید و ساعت‌های Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch7

  • کد خبر : 136526
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
رونمایی سامسونگ از Galaxy Ring جدید و ساعت‌های Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch7
گسترش سبد محصولات پوشیدنی سامسونگ برای ارائه یک تجربه همگانی سلامتی هوشمند

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از Galaxy Ring و ساعت‌های Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra رونمایی کرد. پوشیدنی‌های جدید سامسونگ، با تکیه بر قدرت Galaxy AI، تجربه هوشمند سلامتی را برای همگان فراهم می‌کنند. مدل‌ها و سری‌های جدیدی که به سبد محصولات پوشیدنی سامسونگ اضافه شده‌اند، با رویکرد محوری سامسونگ برای Galaxy AI طراحی شده‌اند. این رویکرد مواردی همچون ارتقای سلامت دیجیتال، ارائه داده‌های شخصی‌سازی‌شده و تجربه‌های سلامتی و تندرستی مناسب برای رسیدن به درکی کامل و جامع از سلامتی روزمره را شامل می‌شود.

عامل کلیدی در این فرآیند، دستیابی به اطلاعات دقیق و مفصل در مورد سلامت شخصی افراد است که نوآوری‌های گسترده سامسونگ در بخش حسگر Galaxy Ring، Galaxy Watch7، Galaxy Watch Ultra این موضوع را امکان‌پذیر کرده است. Galaxy Ring رویکردی مستقیم و بی‌واسطه در زمینه سلامتی ارائه می‌دهد. این محصول به راحتی بر روی انگشت قرار می‌گیرد و حتی در خواب هم وظایف خود را برای نظارت بر سلامتی و ردیابی داده‌های بدن را انجام می‌دهد. ساعت جدید Galaxy Watch7 نیز با تمرینات شخصی‌سازی‌شده و قابلیت‌های هوشمند نظارت بر سلامت، تندرستی و سلامتی روزمره را به حداکثر می‌رساند. Galaxy Watch Ultra به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به سری Galaxy Watch، قدرتمندترین ساعت هوشمند سامسونگ هم به شمار می‌رود و به منظور رسیدن به سطح جدیدی از دستاوردها و توانایی‌ها طراحی شده است.

تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ در این مورد گفت : «تازه‌ترین محصولات پوشیدنی ما، ترکیبی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های سامسونگ هستند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا به کمک راهکارهای مراقبتی و پیشگیرانه، سلامتی و تندرستی خود را کنترل کنید. هوشمندی، طرح‌ریزی و درک و آگاهی عمیقی که Galaxy Ring، Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra ارائه می‌دهند، به کاربران کمک می‌کند تا داده‌ها را به اهداف معناداری تبدیل کنند و دوران جدیدی از سلامتی هوشمند را تجربه کنند».

Galaxy Ring : تسهیل سلامتی، شروع با خواب

Galaxy Ring رویکرد ساده‌ای برای سلامتی روزمره دارد. این محصول از فناوری‌ سنسورهای قابل اتکا و مطمئن سامسونگ در کوچک‌ترین شکل خود بهره می‌برد و داده‌هایی را در اختیار کاربر می‌گذارد که بتواند به راحتی سلامتی خود را نظارت و کنترل کند.

این محصول با این هدف طراحی شده که در هفت روز هفته و به شکل ۲۴ ساعته مورد استفاده قرار بگیرد. به همین منظور وزن سبکی دارد که بازه بین ۲٫۳ گرم تا ۳٫۰ گرم را شامل می‌شود تا برای استفاده طولانی مدت کاربران احساس راحتی بیشتری داشته باشند. طراحی متمایز موسوم به concave design باعث شده تا این محصول در عین اینکه ظاهر تازه‌ و جذابی به استایل‌‌تان می‌بخشد، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. این محصول تا ۱۰ATM در برابر نفوذ و فشار آب مقاوم است و با توجه به پوشش تیتانیومی گرید ۵ آن می‌توانید با خیالی راحت Galaxy Ring را در هر مکانی بدون نگرانی از آسیب‌های احتمالی بپوشید. عمر باتری این محصول به حدی است که تا هفت روز استفاده مداوم را به شما می‌دهد. همچنین یک قاب شارژ ویژه برای آن طراحی شده که با نور پردازی LED زیبایی، وضعیت شارژ را به شما اطلاع می‌دهد. شما می‌توانید براساس استایل و سلیقه‌تان این محصول را از بین سه رنگ : مشکی، نقره‌ای و طلایی انتخاب کنید. ضمن اینکه کیت سایزبندی مخصوص به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین اندازه را از بین ۹ گزینه ممکن انتخاب کنید.

با داشتن Galaxy Ring شما می‌توانید از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر حالت و وضعیتی لذت ببرید. این قابلیت‌ها طبق نیازهای شما شخصی‌سازی می‌شود و به کمک فناوری پیشرفته Galaxy AI به مرور زمان قدرتمند‌تر از قبل عمل می‌کند. 

تمامی این داده‌ها و اطلاعات در پلتفرم Samsung Health به عنوان یک سرویس رایگان و منسجم ادغام می‌شود تا به شکل یکپارچه‌ای به همه موارد مورد نیاز دسترسی داشته باشید. خواب به عنوان یکی از پایه‌های مهم سلامتی روزمره نقش محوری دارد. Galaxy Ring دارای بهترین قابلیت‌های تجزیه و تحلیل خواب است و با الگوریتم‌ قدرتمند هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا الگوهای خواب خود را درک کرده و عادت‌های بهتر و سالم‌تری بسازید. این قابلیت‌ها علاوه بر ارائه امتیاز خواب (Sleep Score) و بررسی خروپف و صداهای حین خواب، معیارهای تازه‌تر دیگری همچون حرکت در حین خواب، مدت زمان به خواب رفتن افراد، ضربان قلب و نرخ تنفس را بررسی می‌کنند تا تجزیه‌ و تحلیل دقیق و مفصلی از خواب شخص ارائه دهند. ضمن اینکه قابلیت Cycle Tracking از طریق نظارت بر دمای پوست‌تان در طول شب، چرخه قاعدگی شما را پیگیری می‌کند.

با داشتن این داده‌ها و آمارهای انگیزشی که از طریق Galaxy Ring بدست می‌آورید، می‌توانید روز خود را شاداب‌تر و پرانرژی‌تر از همیشه شروع کنید. شروع این ماجرا با Galaxy AI است که گزارش‌های سلامتی مفصل و دقیقی را براساس معیارهای مختلف ارائه می‌دهد.  قابلیت جدید «امتیاز انرژی» یا Energy Score یک ویژگی‌ مبتنی بر Galaxy AI است که شما را از راهکارها و روش‌هایی که سطح سلامتی روزمره‌تان را افزایش می‌دهد، باخبر می‌کند. شما با آگاهی از وضعیت فیزیکی و امتیاز انرژی خود می‌توانید برنامه‌ مناسبی را در جهت ارتقای سلامتی طرح‌ریزی کنید. این قابلیت، سلامتی جسمی و روانی شما را براساس چهار معیار : خواب، میزان فعالیت، ضربان قلب در طول خواب و تغییرپذیری ضربان قلب در زمان خواب؛ محاسبه می‌کند. ضمن اینکه قابلیت Wellness Tips با تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات سلامتی‌تان، نکات و توصیه‌های شخصی‌سازی شده و متناسب وضعیت‌تان را به شما ارائه می‌دهد.

Galaxy Ring از قابلیت‌های مختلفی برای نظارت گسترده بر روی سلامتی روزانه‌تان برخوردار است. یکی از این بخش‌ها به نظارت بر روی عملکرد و سلامتی قلب اختصاص دارد. در این زمینه Galaxy Ring با قابلیت هشدار ضربان قلب (Heart Rate Alert) در هنگامی که ضربان قلب شما به شکل غیرمعمولی پایین یا بالا می‌رود، از طریق اپلیکیشن Samsung Health در لحظه و بدون درنگ شما را با اعلان‌های فوری خود مطلع می‌سازد. ویژگی‌ بررسی آنی ضربان قلب (Live Heart Rate Check) جزئیات بیشتری را در مورد ضربان قلب‌تان، میزان ضربان در دقیقه، مدت زمان و زمان شروع به شما ارائه می‌دهد.  

Galaxy Ring به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی فعال و پرانرژی‌ای داشته باشید و با انگیزه زیادی تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنید. قابلیت تشخیص خودکار تمرین (Auto Workout Detection) میزان پیاده‌روی و دوندگی شما را ردیابی می‌کند و همچنین قابلیت هشدار غیرفعال بودن  (Inactive Alert) نیز وظیفه یادآوری تمرینات فیتنس و تناسب‌اندام روزانه‌تان را بر عهده دارد تا همیشه پرانگیزه بمانید.  

علاوه بر تمامی این قابلیت‌ها، Galaxy Ring این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با ژست‌ حرکتی ساده‌ای همچون دو بار کشیدن دو انگشت به سمت هم (double pinch) فرمان‌های گرفتن عکس یا خاموش کردن زنگ هشدار گوشی را بر روی آن اجرا کنید. برای زمان‌هایی که از مکان Galaxy Ring اطلاعی ندارید، می‌توانید به سادگی به بخش Find My Ring در Samsung Find مراجعه کرده تا به کمک گوشی‌ هوشمندتان از مکان آن مطلع شوید.  

Galaxy Watch7: درک جامع سلامتی روزمره

Galaxy Watch7 برای کمک به شما در دستیابی به درکی جامع از خودتان طراحی شده است. این ساعت هوشمند با ارائه روش‌های متنوع برای حمایت از سلامت روزانه، شما را برای ساختن روزهای سالم‌تر تشویق می‌کند. می‌توانید به کمک قابلیت «روتین تمرینی» (Workout Routine)، با دنبال کردن بیش از ۱۰۰ تمرین ورزشی مختلف، برنامه‌های حرکتی مختص خودتان را ایجاد کنید تا به اهداف سلامتی مدنظرتان برسید. با قابلیت «رقابت» (Race) می‌توانید عملکرد فعلی خود را به صورت لحظه‌ای با عملکرد گذشته‌تان مقایسه و پیشرفت‌تان را بررسی کنید تا برای ادامه راه انگیزه بیشتری داشته باشید. همچنین، با استفاده از امکان «تجزیه و تحلیل بدن» (Body Composition) تصویری کلی از وضعیت بدنی و تناسب اندام‌تان دریافت می‌کنید تا درک جامع‌تری از بدن خود داشته باشید.

علاوه بر الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی جدید برای تحلیل وضعیت خواب، Galaxy Watch7 قابلیت بررسی «آپنه خواب» (Sleep Apnea) تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را ارائه می‌دهد که ابزاری ساده و پیشگیرانه برای بررسی علائم احتمالی آپنه خواب است. با «مانیتورینگ ضربان قلب» (Heart Rate Monitoring)، می‌توانید به صورت لحظه‌ای از میزان ضربان قلب غیرطبیعی (بالا یا پایین) خود مطلع شده و هشدار مربوطه را دریافت کنید. همچنین، با دریافت «هشدار ضربان قلب نامنظم» (IHRN)، هرگونه تپش قلب غیرعادی که نشان‌دهنده «فیبریلاسیون دهلیزی» (AFib) است مشخص می‌شود. علاوه بر این، با قابلیت «نوار قلب» (ECG) و نظارت بر «فشار خون» (BP)، درک عمیق‌تری از سلامت قلب خود به دست می‌آورید.

تمامی این قابلیت‌های پیشرفته پایش دقیق سلامتی و تحلیل‌های شخصی‌سازی‌شده، به لطف سخت‌افزار نوآورانه Galaxy Watch7 سامسونگ ممکن شده است. حسگر BioActive ارتقا‌یافته، با افزایش دقت در اندازه‌گیری‌ها، به شما امکان می‌دهد تا با داده‌های جامع، درک بهتری از خودتان داشته باشید. برای اولین بار، Galaxy Watch7 به شما امکان می‌دهد تا با شاخص AGEs به راحتی میزان محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) را به طور مستقیم از روی مچ دست خود دنبال کنید. شاخص AGEs که به میزان قابل‌توجهی تحت تاثیر رژیم غذایی و سبک زندگی قرار دارد، بیانگر روند کلی سن بیولوژیک شما و نشان‌دهنده سلامت متابولیک بدن‌تان است.

Galaxy Watch7 برای اولین بار به پردازنده‌ای ۳ نانومتری و قدرتمندترین تراشه در سری ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch سامسونگ مجهز شده است. Galaxy Watch7 با پردازنده‌ای که ۳ برابر سریع‌تر شده و بهره‌وری انرژی را تا ۳۰ درصد بهبود داده‌، تجربه‌ پوشیدنی یکپارچه‌ای را ارائه می‌کند. علاوه بر این، Galaxy Watch7 اولین ساعت هوشمند گلکسی است که از سیستم GPS دو بانده بهره می‌برد و قادر است موقعیت مکانی شما را حتی در محیط‌های شهری پرتراکم، با دقت بیشتری ردیابی کند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا در هر کجا که هستید، از مسیریابی دقیق و قابل اتکا لذت ببرید.

این مدل جدید در کنار حفظ طراحی نمادین دایره‌ای سامسونگ، بندهای جدیدی از قبیل: طرح موج‌دار با دوخت رنگی و همچنین طیف وسیعی از واچ‌فیس‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد تا استایل شخصی خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل کنید. علاوه بر این، Galaxy Watch7 تجربه‌ای یکپارچه‌تر و بصری‌تر بین دستگاه‌های متصل گلکسی به ارمغان می‌آورد. به کمک این ابزار کاربردی پوشیدنی می‌توانید به سادگی و بدون زحمت با پاسخ‌های پیشنهادی هوشمند (Suggested replies)، به پیام‌هایتان پاسخ دهید. این قابلیت با تجزیه و تحلیل مکالمات قبلی از طریق Galaxy AI، پاسخ‌های مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین، با دو بار کشیدن دو انگشت به سمت هم (double pinch)  حتی زمانی که دستتان پر است، قادرید به راحتی ساعت و گوشی هوشمند متصل خود را کنترل کنید. به علاوه با استفاده از «کیف پول چندمنظوره سامسونگ» (Samsung Wallet) نیز می‌توانید پرداخت‌های خود را انجام دهید، به «شناسه‌های دیجیتال» (Digital IDs) دسترسی داشته باشید و به طور کلی، راحتی بیشتری را در زندگی روزمره خود تجربه کنید.

ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch7 سامسونگ، در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه خواهند شد. گفتنی است مدل ۴۰ میلی‌متری در رنگ‌های سبز و کرم و مدل ۴۴ میلی‌متری در رنگ‌های سبز و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

Galaxy Watch Ultra و نهایت عملکردهایی هیجان‌انگیز

Galaxy Watch Ultra، جدیدترین و قدرتمندترین عضو خانواده ساعت‌های هوشمند گلکسی به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند بر پایه سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی‌های پیشرفته Galaxy Watch7 در حوزه نظارت بر سلامتی ساخته شده است. این ساعت جدید سامسونگ با هوشمندی بسیار بالا و قابلیت‌هایی تقویت‌شده، به شما تجربه‌های نوین و بهبودیافته‌ای از تناسب‌اندام ارائه می‌دهد و سطوح جدیدی از موفقیت را به ارمغان می‌آورد.

در زمینه طراحی Galaxy Watch Ultra ضمن حفظ میراث ظاهری Galaxy Watch و طراحی دایره‌وار همیشگی، با سبک جدیدی از طراحی به نام cushion design به جهت تکامل بصری و دوام ارتقا یافته است. این در حالی است که سیستم Dynamic Lug نیز در این ساعت جدید به شما امکان می‌دهد که همیشه و همه‌جا به بهترین نسخه از خود دست یابید.

این ساعت از ساختار ممتازی برخوردار است که در کنار دوام بسیار بالا، امکانات فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد تا همواره محدودیت‌ها را پشت سر بگذارید و به پیش برانید. برای مثال Galaxy Watch Ultra به یک فریم تیتانیومی گرید ۴  مجهز شده و تا ۱۰ATM نیز در برابر فشار آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

Galaxy Watch Ultra در زمینه عملکرد نیز اکنون دامنه وسیع‌تری از ارتفاع را پوشش می‌دهد. این ساعت از  500متر زیر دریا تا ارتفاع ۹۰۰۰ متری قادر است تجربه‌های پیشرفته‌ای در حوزه تناسب‌اندام مانند شنا در اقیانوس یا دوچرخه‌سواری در محیط‌های دشوار به شما ارائه دهد.

افزون بر این‌ها با ویژگی جدید Multi-sports tile اکنون می‌توانید تمرینات چند‌گانه یا اصطلاحاً Multi-course مانند شنا، دوچرخه‌سواری و دویدن را نیز به راحتی ردیابی کنید. این ساعت در دوچرخه‌سواری ویژگی جدید دیگری نیز به شما ارائه می‌دهد. این ویژگی Functional Threshold Power یا به اختصار FTP نام دارد و با استفاده از هوش‌مصنوعی، حداکثر توان شما را برای چهار دقیقه دوچرخه‌سواری محاسبه می‌کند. قابلیت FTP در حقیقت به شما کمک می‌کند بر اساس ویژگی‌های فردی و شاخص‌هایی که دارید به پتانسیل کامل خود دست پیدا کنید. Galaxy Watch Ultra همچنین یک محدوده ضربان‌قلب (HR) شخصی‌شده مختص شما نیز ارائه می‌دهد تا شدت تمرین بهینه خود را بر اساس توانایی‌های فیزیکی خود تنظیم کنید.

به این ساعت دکمه Quick Button نیز اضافه شده است. با این دکمه اکنون نه تنها می‌توانید تمرینات خود را به شکلی سریع‌تر شروع و کنترل کنید، بلکه مطابق با نیازهای خود می‌توانید عملکردهایی دیگر نیز برای آن تنظیم کنید. به علاوه در این ساعت می‌توانید آژیر اضطراری را نیز برای ایمنی بیشتر فعال کنید.

برای بعد از تمرین نیز Galaxy Watch Ultra به شما امکان ویژه‌ای ارائه می‌دهد. این ساعت اکنون به واچ‌فیس‌های اختصاصی برای شب مجهز شده است. این واچ‌فیس‌ها برای مشاهده بهتر در تاریکی به طور خودکار به حالت شب تغییر می‌کنند و باعث می‌شوند اعداد و محتوای روی صفحه ساعت را راحت‌تر ببینید. علاوه بر این، برای محیط‌هایی با نور شدید نیز Galaxy Watch Ultra تا حداکثر ۳۰۰۰ نیت روشنایی به شما ارائه می‌دهد و از این طریق حتی در زیر نور خورشید نیز خوانایی کامل را برای شما تضمین می‌کند.

به جز این، Galaxy Watch Ultra دارای طولانی‌ترین عمر باتری در سری Galaxy Watch است. این ساعت در حالت Power Saving تا ۱۰۰ساعت و در حالت Exercise Power Saving نیز تا ۴۸ ساعت می‌تواند روشن بماند و کارایی داشته باشد. در زمینه ابعاد و رنگ‌بندی نیز Galaxy Watch Ultra در سایز ۴۷ میلی‌متری و در رنگ‌های خاکستری، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra همچنین اولین ساعت‌های هوشمند اندرویدی هستند که از رابط  کاربری Wear OS 5 پشتیبانی می‌کنند. این رابط‌ کاربری قدرتمندترین نسخه Wear OS تاکنون است. Wear OS 5  با تضمین بهره‌وری در انرژی و عملکرد پیشرفته، ضمن ارائه مدت استفاده طولانی‌تر برای شما لذت تعاملات یکپارچه و روان‌تری را نیز فراهم می‌کند. علاوه بر این شما با این دو پوشیدنی سامسونگ می‌توانید مستقیماً از روی مچ دست خود به انواع برنامه‌های محبوب از جمله سرویس‌های Galaxy، برنامه‌های Google و همچنین سایر برنامه‌های شخص ثالث و مورد علاقه خود نیز دسترسی داشته باشید.

فارغ از این ویژگی‌ها، قدرت اکوسیستم متصل گلکسی سامسونگ نیز مثل همیشه برای شما پتانسیل‌ها و مزایای بیشتری به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید با متصل کردن Galaxy Watch و Galaxy Ring خود، تجزیه و تحلیل‌هایی یکپارچه‌تر و دقیق‌تر آن هم از طیف وسیعی از داده‌ها دریافت کنید و سنجش دقیقی از وضعیت سلامتی خود در شبانه روز، خصوصا زمان خواب، داشته باشید. ضمناً در صورت اتصال Galaxy Ring با Galaxy Watch می‌توانید عمر باتری Galaxy Ring خود را تا ۳۰ درصد افزایش دهید و مدت‌زمان طولانی‌تری از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید.

دسترسی

پیش‌سفارش Galaxy Ring، Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra از ۱۰ جولای در بازارهای منتخب آغاز می‌شود. این محصولات از ۲۴ جولای نیز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

  Galaxy Ring  
رنگمشکی، نقره‌ای، طلایی
ابعاد و وزن۷٫۰ x 2.6  میلی‌متر، ۲٫۳ گرم (سایز ۵) ~ ۳٫۰ گرم (سایز ۱۳)
تعداد اندازه۹ (سایز ۵ – ۱۳)
حافظه۸ مگابایت
باتریGalaxy Ring: 18 میلی‌آمپرساعت (سایز ۵) – ۲۳٫۵ میلی‌آمپر ساعت (سایز ۱۳)
کیس شارژر: ۳۶۱ میلی آمپرساعت
تا ۷ روز شارژ برای ۳۰ دقیقه: ۴۰ درصد
حسگرشتاب‌سنج
PPG
دمای پوست
اتصالBLE 5.4
دوام۱۰ ATM, IP68 / Titanium Grade 5
کیس شارژرسایز: ۴۸٫۹ (عرض) x 48.9 (طول) x 24.51 (ارتفاع)
وزن: ۶۱٫۳ گرم
جنس: PC + SUS (لولا)
باتری: ارائه شارژ قابل حمل (۳۶۱ میلی‌آمپرساعت)
 Galaxy Watch7Galaxy Watch Ultra
رنگ– ۴۴ میلی‌متری: سبز، نقره‌ای – ۴۰ میلی‌متری: سبز، کرم– ۴۷ میلی‌متری: نقره‌ای، خاکستری، سفید
ابعاد و وزن– ۴۴ میلی‌متری: ۴۴٫۴ x 44.4 x 9.7 میلی‌متر، ۳۳٫۸ گرم – ۴۰ میلی‌متری: ۴۰٫۴ x 40.4 x 9.7  میلی‌متر، ۲۸٫۸ گرم– ۴۷ میلی‌متری: ۴۷٫۱ x 47.4 x 12.1 میلی‌متر، ۶۰٫۵ گرم
نمایشگرSapphire Crystal – 44 میلی‌متری: ۱٫۵ اینچ (۳۷٫۳ میلی‌متر) ۴۸۰ x 480 Super AMOLED, Full Color Always On Display – 40 میلی‌متری: ۱٫۳ اینچ (۳۳٫۳ میلی‌متر) ۴۳۲ x 432 Super AMOLED, Full Color Always On DisplaySapphire Crystal – 47 میلی‌متری: ۱٫۵ اینچ (۳۷٫۳ میلی‌متر) ۴۸۰ x 480 Super AMOLED, Full Color Always On Display  
پردازندهExynos W1000 (5 هسته‌ای، ۳ نانومتری)
حافظه و فضای ذخیره‌سازی۲ گیگابایت حافظه + ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
باتری (اسمی)– ۴۴ میلی‌متر: ۴۲۵ میلی‌آمپرساعت – ۴۰ میلی‌متر: ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت– ۴۷ میلی‌متر: ۵۹۰ میلی‌آمپرساعت
شارژدهیشارژ سریع (شارژ بی‌سیم مبتنی بر WPC)
سیستم عاملسیستم عامل Wear OS ارائه شده توسط سامسونگ (Wear OS 5)
رابط کاربریOne UI 6 Watch
حسگرهاBioActive سامسونگ (سنسور اپتیکال Bio-signal + سیگنال قلب الکتریکی + تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیس، نورBioActive سامسونگ (سنسور اپتیکال Bio-signal + سیگنال قلب الکتریکی + تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، ژئومغناطیس، نور
اتصالLTE / Bluetooth 5.3 / Wi-Fi 2.4 + 5GHz / NFC / GPS (L1+L5) / Glonass / Beidou/ Galileo
دوام۵ATM + IP68 / MIL-STD-810H۱۰ATM+IP68 / MIL-STD-810H / Ocean Swimming / Operation Temperature / Altitude Guaranteed
سازگاریاندروید ۱۱ یا بالاتر و با بیش از ۱٫۵ گیگابایت حافظه
https://tejaratava.ir/?p=136526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.