• امروز : سه شنبه - ۲۶ تیر - ۱۴۰۳
1
دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن در بازدید از پروژه گلشهر اهواز تأکید کرد:

پیشبرد نهضت ملی مسکن با پشتوانه متخصصان

  • کد خبر : 136456
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
پیشبرد نهضت ملی مسکن با پشتوانه متخصصان
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سفر به استان خوزستان از پروژه نهضت ملی مسکن «گلشهر» اهواز بازدید کرد و در جریان مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر حسینی در این بازدید با اشاره به تامین مسکن اقشار مختلف جامعه به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با تمام توان برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تلاش کرده و از همکاری سازمان‌ها و افراد متخصص برای پیشبرد هر چه کیفی‌تر و سریع‌تر این طرح استقبال می‌کنیم.
وی با اشاره به تأمین مالی ساخت بیش از ۳۷۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی از سوی بانک مسکن افزود: بانک مسکن به منظور حمایت از سازندگان و تسریع در تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن یه طور مرتب به رصد پروژه‌ها و بررسی میزان پیشرفت‌ آن‌ها می‌پردازد.
دکتر حسینی در ادامه با اشاره به موقعیت مطلوب و مناسب محل احداث پروژه گلشهر اهواز ابراز امیدواری کرد که بهره‌برداری از این پروژه، منشا خیر و برکت برای مردم عزیزمان کشورمان باشد.
پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است.

https://tejaratava.ir/?p=136456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.