• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
7
در فراخوان دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی اعلام شد؛

حمایت از بخش خصوصی برای برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران

  • کد خبر : 126802
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
حمایت از بخش خصوصی برای برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران
حمایت از مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های سال جاری دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت جدی پیگیری و در این راستا، برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران برون‌سپاری می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی معاونت رسانه‌ای و تبلیغات، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه‌ای و تحول‌آفرین حوزه تبلیغات در سال جاری با ایجاد زیرساخت‌ها و بنیان‌های علمی و عملیاتی از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعالان و دست‌اندرکاران تبلیغات کشور آغاز شده و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

محمدیان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید و لزوم اجرایی کردن فرامین و منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی، گفت: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با رویکردی تحول‌آفرین از سال گذشته با جلب مشارکت‌های علمی، فنی، محتوایی و اجرایی گروه‌های مختلف در جامعه دانشگاهی، انجمن‌ها، موسسات و تشکل‌های مردم‏نهاد در حوزه تبلیغات، وارد این عرصه شده و در سال جاری نیز این برنامه‌ها با راه‌اندازی سامانه نظارت مردمی بر تبلیغات و ارتباط‏‌گیری و تعامل حداکثری با نخبگان و دست‌اندرکاران تبلیغات ادامه یافته است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در ادامه اظهار داشت: در همین ارتباط و با ایجاد سازوکارهای لازم بنا داریم رویدادهای تبلیغاتی را با مشارکت بخش‌های غیردولتی برگزار کنیم و در نخستین گام، از تمامی شرکت‌ها، موسسات و کانون‌های تبلیغاتی دعوت می‌کنیم برای برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای و استانی تبلیغات، پیشنهادات و طرح‌های خود را ارائه کنند تا با موافقت و اخذ حمایت‌های ویژه این دفتر، شاهد برپایی رویدادهای بزرگ و تحول‌آفرین در این عرصه باشیم.

محمدیان خاطرنشان کرد نمایشگاه تبلیغات در راستای سیاست‌های فرهنگی و اقتصادی دولت در بهره‌مندی از توانمندی‌های صنعت تبلیغات در ارتقای سطح تجارت ملی و بین‌المللی و کمک به افزایش کار‌آفرینی و  بهره‌وری برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود دستاوردهای دانش‌بنیان، صنعتی، پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران، دست‌اندرکاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان حوزه‌های مختلف تبلیغات و تجارت و توانمندی‌های ملی و بین‌المللی سازمان‌های تبلیغاتی کشور در این نمایشگاه عرضه شود.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی افزایش سهم و نقش بخش خصوصی، افزایش ظرفیت‌های رقابت‌پذیری در حوزه محصولات و خدمات، کسب و کار‌ها، بنگاه‌ها، نهادها، موسسات، کارآفرین‌ها و استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در کشور را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت: شناخت و توسعه  روش‌های تجاری‌سازی و استاندارد‌سازی و ارتقا کیفیت محصولات و خدمات و محتواهای تبلیغاتی و ایجاد بستری مناسب جهت توسعه فرهنگ تولید داخلی و صادرات با رویکرد حمایت از کالای ایرانی از جمله برنامه‌های محتوایی این نمایشگاه است و تلاش می‌شود امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد و اقتصاد مجموعه‌های موفق جهت بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری و معرفی و توسعه کسب‌و کار‌های نوین در این رویداد ملی محقق شود.

محمدیان در پایان افزود: تمامی موسسات و مجامع ذیربط می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه جاری، طرح‌ها و برنامه‌های خود را در این زمینه به درگاه الکترونیک به نشانی INFO@AD.GOV.IR  یا مستقیماً به نشانی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی ارسال نمایند.

https://tejaratava.ir/?p=126802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.