به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در این نشست با قدردانی از پیگیری مجدانه سندیکای بیمه گران ایران، اظهار داشت: اهمیت توانگری مالی و پیگیری مطالبات معوق صنعت بیمه دو موضوعی است که باید با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال شود.
رئیس کل بیمه مرکزی، هم افزایی نهادناظر و قوه قضائیه را در خصوص تعیین نرخ دیه، ضروری توصیف کرد و گفت: تعامل صنعت بیمه و قوه قضائیه با تعیین نرخ حق بیمه در سال آینده، ارتباط مستقیمی دارد و باید کار به گونه ای پیش رود که به معیشت مردم آسیبی وارد نشود.
دکتر استادهاشمی از گزارش های شفاف ارکان بیمه در حوزه های مختلف به عنوان رویکردی درخشان یاد کرد و افزود: سازوکار تشویقی برای شرکت هایی که در بخش های خدماتی به افق های بهره وری دست یافته اند، طراحی و اجرایی خواهد شد.
وی از لزوم تبادل داده های بیمه ای و راه اندازی داشبورد مدیریتی سخن گفت و خاطرنشان کرد: تعامل شایسته بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران و حرکت در چارچوب قوانین و آیین نامه ها به ایفای حقوق بیمه گران و بیمه گذاران منتهی خواهد شد.
شایان ذکر است در این نشست راهکارهایی در خصوص مدیریت ریسک بیمه های درمان، تناسب نرخ دیه و حق بیمه شخص ثالث با محوریت معیشت مردم، مطالبات معوقه صنعت بیمه و آخرین وضعیت کارت سبز، بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است در این دیدار، دبیرکل و اعضای هیات رئیسه سندیکای بیمه گران به طرح مسایل و دیدگاه های خود پرداختند.
نشست هم اندیشی رئیس کل و اعضا هیات عامل بیمه مرکزی و هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران
نشست هم اندیشی در خصوص آخرین تحولات بیمه ای و محوریت کیفیت ارائه بیمه شخص ثالث در سال آینده با حضور مسئولان ارشد نهادناظر صنعت بیمه و سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.
https://tejaratava.ir/?p=120424