• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
1
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران:

۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است

  • کد خبر : 99075
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۱۵۰ سرویس اتوبوس از سوی این شرکت برای جابجایی زائران اربعین حسینی بصورت روزانه در مسیر پایانه های مرزی چذابه به سمت اهواز و بالعکس اختصاص یافته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمد مهدی اولی پور روز سه شنبه ( ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۲) با تسلیت ایام اربعین حسینی، افزود: تامین نیازهای زائران در پایانه های مرزی از سوی این شرکت با هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب و استان خوزستان انجام می شود.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی، ۷۰ دستگاه کاروان ( کانکس) برای استقرار کارکنان بخش های مرتبط با خدمات رسانی به زائرین در مناطق مرزی چذابه و شلمچه استقرار یافته است.

اولی پور تامین۶۰ دستگاه کولر، تامین خودرو های سنگین جهت جابجایی وحمل کاروان های خوابگاهی، حمام و سرویس های بهداشتی به مناطق چزابه و شلمچه و همچنین خودروهای سبک و کمپرسی برای همیاری با سایر دستگاه ها در ایجاد زیر ساخت های از دیگر اقدامات این مدیریت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت برشمرد.

مدیر امور خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این مدیریت و با عشق و علاقه
به امام حسین(ع) و یاران آن حضرت تا ورود آخر زائر به میهن اسلامی ادامه خواهد داشت .

ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از سوی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری در حالی است که سایر مدیریت های عملیاتی و پشتیبانی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نیز در قالب همکاری با سایر شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در جنوب با بسیج امکانات نهایت تلاش خود را در جهت آسایش و آرامش زائران در زمان رفت و برگشت در موکب مرکز شهید تندگویان و تامین زیرساخت های لازم به کار گرفته اند.

https://tejaratava.ir/?p=99075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.