به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک در مراسم معارفه آقایان امیر مسعود رزازان و حسین بهاری اعضای جدید هیات مدیره بانک ملی ایران و تودیع آقایان ناصر شاهباز و کاووس ایرج پور از اعضای سابق هیات مدیره این بانک و همچنین معارفه آقای رضا رفیعا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و تودیع آقای مصطفی امیری قادی مدیر امور سابق حوزه مدیریت که با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران برگزار شد،بر غنای کارشناسی نیروی انسانی در بانک ملی ایران تاکید کرد و گفت:یکی از ویژگی های بانک ملی ایران،عرق سازمانی نیروی انسانی به این بانک و دغدغه شان نسبت به منافع بانک ملی ایران است.
وی با اشاره به توانمندی های دو عضو جدید هیات مدیره و مدیر جدید امور حوزه مدیریت و روابط عمومی،بیان کرد: بانک ملی ایران از جایگاه پیشرویی در نظام بانکی کشور برخوردار است و شایسته است که عملکردش در همه بخش ها در نظام بانکی ممتاز باشد.
دکتر نجارزاده ضمن تقدیر از عملکرد دو عضو سابق هیات مدیره بانک و مدیر سابق امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ابراز امیدواری کرد که با توجه به توانمندی های اعضای جدید،بانک ملی ایران در مسیر تامین منافع و نیازهای مشتریان و تحقق اهداف عالی دولت محترم،بیش از پیش توفیق یابد.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر عملکرد مثبت بانک با توجه به وظایف و شرایط پیش رو،گفت:یکی از مزیت های تغییر و تحول مدیران در هر سازمانی،تزریق نیروهای تازه نفس ، با تفکرات و تجربیات متفاوت است که برای عبور از چالش ها و مشکلات،گره گشا است.
اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیران سابق، برای اعضای جدید هیات مدیره و مشاور مدیر عامل و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی،آرزوی موفقیت کردند.
امیر مسعود رزازان و حسین بهاری اعضای جدید هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اعضای سابق هیات مدیره، بر پیشبرد برنامه های بانک ملی ایران با همه توان تاکید کردند.
ناصر شاهباز و کاووس ایرج پور دو عضو سابق هیات مدیره این بانک، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود ابراز امیدواری کردند که با استفاده از توانمندی های اعضای جدید هیات مدیره ،تحقق برنامه های بانک بیش از پیش با موفقیت توام شود.
رضا رفیعا مشاور مدیر عامل و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز در این مراسم بر تقویت ارتباط مدیریت عالی بانک و بدنه کارکنان و مشتریان از طریق اجرای برنامه های کارآمد تاکید کرد.