تصویر به گزارش روابط عمومی، مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.
مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، گفت: در حال حاضر ماهیانه بیش از ۲۰۰هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.
وی با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال افزود: با شیوع کرونا اهمیت این مهم بیش از پیش در ارائه خدمات بانکی نمود پیدا کرد. به طور مثال فقط با راهنمایی کارشناسان مرکز امداد مشتریان از ابتدای شیوع این ویروس بیش از یک میلیون تردد درون شهری مشتریان حذف و خدمات در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری ارائه شد.
مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس ۰۲۱۴۷۴۷به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان است.