در این رویداد، تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک،حرکتی و الکترونیکی، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.
کامبیز آقایی،مدیر این نمایشگاه، در مورد اینکه چگونه از طریق اسباب بازی میتوانیم رفتارهای اجتماعی صحیح را به کودکان آموزش دهیم گفت: گروهی از اسباب بازی ها به منظور آموزش رفتارهای اجتماعی مانند سبک زندگی، آپارتمان نشینی و فرهنگ ترافیک و موضوعات فرهنگ ساز طراحی شده اند و خوشبختانه در کشور ما و مجموعه تولید ملی هم مثال های زیادی از آنان داریم.
آقایی، در ارتباط با وضعیت اسباب بازی از نظر کیفی در کشور اظهارداشت: کیفیت تولید در بعضی بخش های تولید اسباب بازی مثل محصولات مقوایی و کاغذی و اسباب بازی های پلاستیکی تقریبا به مرز قابل قبول رسیده است و امروزه بعضی محصولات حتی در سطح استانداردهای جهانی در حال تولید و صادرات است.
کارشناس حوزه بازاریابی و توسعه فروش، در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاهها و جشنواره های اینچنینی افزود: حضور کسب و کارها در نمایشگاهها از جنبههای مختلف اقتصادی و فرهنگی اهمیت داشته و نقش بسزایی در موفقیت آنها ایفا میکند. درست است که نمایشگاه در مدت زمان محدودی برگزار میشود اما برای کسب و کارها در جذب بازار هدف تاثیرگذار است. در همین مدت کوتاه برگزاری نمایشگاه، هزاران نفر علاقهمند به اسباب بازی از نقاط مختلف در نمایشگاه حضور پیدا کرده تا در مورد محصولات و خدمات شما اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند. از این رو حضور تولیدکندگان در نمایشگاه میتواند فرصتی مناسب برای تبلیغ و فروش محصولات و ارائه خدمات باشد.
جذب مخاطبان جدید، افزایش مشتری و فروش، تبلیغات به صرفه، بازاریابی برای فصول و فروش مستقیم از دستاوردهای دیگر حضور در نمایشگاهها میباشد.
آقایی در خصوص تاثیر برگزاری این نمایشگاه چه نتایج موثری برای خانوادهها و کودکان آنها دارد گفت: نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی،فرصتی است تا تولید کنندگان و فروشندگان اسباببازی دستاورد های این حوزه را به مخاطبان خود ارائه کنند و خانواده ها هم از این فرصت استفاده خواهند کرد تا اسباب بازی های مناسب را در یک محل مشاهده و با قیمت مناسب خریداری کنند.
همچنین این نمایشگاه در کنارسایر برنامه های جانبی این فرصت را برای خانواده ها فراهم می کند تا با آگاهی و شناخت کافی در کنار فرزندان خود نسبت به انتخاب اسباب بازی اقدام نمایند.
وی اظهار داشت : ششمین دوره این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که امسال این نخستین نمایشگاه فروش اسباب بازی در سطح تهران است ، این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، جلوههای رقابت وتوسعه به این صنعت را بارزتر میکند و به عنوان ویترین تمام عیار و آیینه خوش نمای موفقیتهای بزرگ صنعت اسباب بازی کشور تلاش خواهد کرد تا توانمندیها و ظرفیتهای تولیدی در این صنعت را در بالاترین سطح به مخاطبین معرفی نماید.
قطعا این چنین نمایشگاه هایی با ایجاد سازوکار مناسب زمینه های ایجاد و توسعه صنعت اسباب بازی را فراهم می کند تا توانمندی های داخلی منجر به تولید فاخر ملی شده و نتایج حاصل از آن و محصولات مناسب در اختیار خانواده ها قرار گیرد.
برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی با حضور هنرمندان و مربیان و همچنین اجرای مسابقات خانوادگی و بازی های گروهی و ایستگاه نقاشی از برنامه های جانبی این رویداد خواهد بود.
گفتنی است، ششمین نمایشگاه اسباببازی و سرگرمی، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲، در بلند ترین سازه ایران و ششمین برج بلند مخابراتی جهان،با حضور تولیدکنندگان صنعت اسباب بازی کشور، برگزار خواهد شد.
16 تا 21 مهر
ششمین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی در برج میلاد برگزار می شود
ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار و با هدف ارتقا قدرت فروش و بالا بردن سهم بازار و ارتباط مستقیم با طیف گسترده مصرف کنندگان، از تاریخ 16 تا 21 مهر 1402 در تهران برگزار می شود.
https://tejaratava.ir/?p=94599