در این ابتدای این جلسه سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی گزارشی از عملکرد فعالیت های این اداره کل در سال گذشته ارائه داد و گفت: روابط عمومی در سال گذشته بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۰ خبر تولید کرده است که در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی در سال گذشته ۱۱ عنوان ویژه نامه و ۲۰ جلد کتاب منتشر کرده است، افزود: در همین سال ۵۶ برنامه، مراسم، افتتاح و نمایشگاه برگزار کرده است.
حسین پور ادامه داد: همکاران روابط عمومی در سال گذشته به بیش از ۲۵ هزار و ۴۰۰ تماس مردمی پاسخ داده اند.
رئیس اداره کل روابط عمومی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۹۴۹ پوستر، بنر، اسلایدر سایت، کلیپ، موشن گرافیک و تابلوی شعب و باجههای بانکی روستایی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته فعالیت روابطعمومی به شکل تجاری و تبلیغاتی بوده است ولی امروز رویکرد فعالیتها بیشتر رویکرد خدمات محوری است.
حسین پور با تاکید بر اینکه مهمترین انتظار بانک، اقناع مخاطبان و ذی نفعان در جهت تامین اهداف و جلب رضایت آنان است، گفت: ایجاد تعامل درون سازمانی، پاسخ گویی و ملاقات چهره به چهره از مهمترین انتظارات از روابط عمومی ها است.
در ادامه این جلسه، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی، با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ویژهای به فعالیت روابط عمومی دارد، گفت: باید با همکاری یکدیگر خبرهای امید بخش بانک را به اطلاع مشتریان و ذی نفعان رساند و گزارش عملکرد سه ماهه امتیاز ویژه ای برای استان ها دارد.
در ادامه این جلسه کارشناسان روابط عمومی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود را با همکاران استانی در میان گذاشتند.
برگزاری نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی مدیریت شعب پست بانک استانها و مناطق تهران با رئیس ، معاون و کارشناسان اداره کل روابط عمومی بانک
در حاشیه همایش سه روزه روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های وابسته ، جلسه هماهنگی کارشناسان مدیریت شعب پست بانک استان ها و مناطق تهران با رئیس ، معاون و کارشناسان اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران برگزار شد.
https://tejaratava.ir/?p=90511