دکتر سرخابی خطاب به مرکز اطلاع رسانی پتروشیمی تبریز گفت: مدیریت بازرگانی یکی از ارگانهای مهم هر سازمانی است که دو وظیفه تامین نهاده ها و فروش ستاده را از سه وظیفه کلی را بعهده داشته و شامل پنج بخش تدارکات و امور کالا ، تامین مواد شیمیایی و خوراک ، ترخیص و حمل و نقل، انبار و فروش می باشد. وی در خصوص چگونگی تامین بموقع کالاهای مورد لزوم گفت: خوشبختانه با مساعدت و همکاری مدیریت محترم و تلاش همکاران تدارکات در دو بخش تامین خوراک و قطعات یدکی توانسته ایم شاخص دسترسی به کالا را از ۷ درصد به ۱/۶ درصد برسانیم، که دقیقاً مطابق با استانداردهای جهانی است و این به معنی دسترسی پذیری بالا به کالاهای مورد لزوم است. معاون اجرایی مدیر بازرگانی پتروشیمی تبریز افزود: با افزایش منابع تامین خوراک توانسته ایم علیرغم مشکلات در بازار تامین، خوراک مورد نیاز شرکت را به نحو قابل قبول تهیه نماییم و از طرف دیگر با استفاده از روش های مختلف حمل نظیر خطوط لوله وکامیون هم هزینه حمل و نقل پائین آمده و هم بر شرایط نامتعادل احتمالی محیط بیرونی سازمان غلبه نموده ایم. وی در ادامه گفت:لازم به ذکر است تضمین تولید واحد فروش نیز با افزایش بازارهای فروش و محدود نبودن به بازارهای ثابت به رشد اقتصادی شرکت کمک شایان توجهی داشته است.
مرکز اطلاع رسانی پتروشیمی تبریز و نخستین بخش از مصاحبه با دکتر سرخابی معاون اجرایی مدیر بازرگانی پتروشیمی تبریز
مركز اطلاع رسانی پتروشیمی تبریز و نخستین بخش از مصاحبه با دكتر سرخابی معاون اجرایی مدیر بازرگانی پتروشیمی تبریز
https://tejaratava.ir/?p=89447