• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
11

رونمایی از سرویس های جدید و تولد سه سالگی داپ اَپ

  • کد خبر : 88828
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
رونمایی از سرویس های جدید و تولد سه سالگی داپ اَپ
‏ داپ اَپ که سه سال پیش شروع به کار کرد و تمام مدل های مارکتینگ را شامل می شود در تولد سه سالگی خود روز یکشنبه ۲۱ خرداد در هتل استقلال طی مراسمی با حضور و سخنرانی دکتر علی جواهرچیان رئیس هیئت مدیره، سجاد شفیعی زاده مدیر فنی و میعاد صادقی مدیر پروژه میعاد ایرانیان از سرویس های جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش تجارت آوا، هدف از برگزاری این رویداد که با موضوع رونمایی از سرویس ویژه محصولات و خدمات در حوزه فین‌تک و با حضور مدیران اکوسیستم نوآوری، فناوری و فین‌تکی ایران بوده که رونمایی از ۳ طرح: وام خرید، طرح خرید اعتباری ترنج و طرح وام قرض‌الحسنه میعاد ایرانیان و همچنین تقدیر از شرکای تجاری و ۲ پنل بود که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از ایده‌های جدیدی که امروزه به دفعات شنیده شده، کش‌بک (Cashback) می‌باشد که شبیه به تخفیف گرفتن بوده ولی کاربرد آن متفاوت است. در این سازوکار جدید، درصدی از مبلغ کل خرید به عنوان پاداش نقدی به حساب فرد و یا کیف پول الکترونیک او بازگردانده می‌شود و او می‌تواند در خریدهای بعدی از این اعتبار استفاده کند و یا آن را به طور نقدی دریافت نماید.

مقایسه تخفیف با کش‌بک :

  • تخفیف دوره‌ای و کوتاه‌مدت و کش‌بک دائمی و بلندمدت؛
  • هدف از تخفیف، تخلیه انبار و هدف کش‌بک وفادارسازی مشتری؛
  • تخفیفِ بلندمدت، آسیب به برند و کش‌بک، حفظ ارزش برند.

شرکت دانش‌بنیان و خلاق ملی ”درنیکا اندیشه پرهام“  با برند «داپ اَپ» به عنوان اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در ایران بر بستر شبکه بانکی (”به‌پرداخت ملت“، ”پرداخت الکترونیک سامان‌کیش“ و ”تجارت الکترونیک پارسیان“) سرویس کش‌بک را به مشتریان ارائه می‌دهد.

در واقع «داپ اَپ» پلتفرم جامع مالی است که در حال حاضر، در سه حوزه پرداخت همراه با پاداش نقدی خرید، اعتبار و وام خرید در طرح‌های مختلف و مدیریت ثروت، خدمات ارائه می‌نماید.

  1. حوزه پرداخت (سرویس کش‌بک)

در این حوزه، داپ اَپ پاداش نقدی خرید را به مشتریان ارائه می‌نماید و مهم‌ترین ویژگی‌های آن عبارتند از:

  • امکان دریافت پاداش نقدی خرید تا ۵۴% مبلغ تراکنش؛
  • امکان خرید حضوری (دستگاه‌های کارتخوان) و اینترنتی (درگاه‌های بانکی) از کسب‌وکارهای مختلف (۱۵۰ گروه صنفی)؛
  • امکان برداشت نقدی مبالغ کش‌بک؛
  • بهره‌مندی از سایر خدمات جانبی کیف پول (شارژ موبایل، بسته‌های اینترنت، و …) و همکاری در مسئولیت اجتماعی برای کمک به افراد آسیب‌دیده.
  • حوزه اعتبار و وام خرید

داپ اَپ در دومین حوزه فعالیت خود، گام بزرگی برای تحقق اهداف و استراتژی‌های خود برداشت. به عبارتی، با اعطای اعتبار خرید و وام خرید بلند مدت به تأمین نیازهای مشتریان و صاحبین کسب‌وکار سرعت بالایی بخشید. مهم‌ترین مزایای این طرح‌ها عبارتند از:

  • درخواست آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری؛
  • عدم نیاز به ضامن و فقط با یک چک صیادی؛
  • عدم نیاز به چک صیادی برای مشتریان سازمانی و صرفا با ضمانت کسر از حقوق.

طرح‌های مختلف در این حوزه، عبارتند از:

  • وام خرید:
    • اختصاص وام خرید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان؛
    • بازپرداخت اقساط با کارمزد مناسب تا ۲۴ ماه؛
    • استفاده از مبلغ وام برای خرید در فروشگاه‌های طرف قرارداد با داپ اَپ.
  • طرح ترنج:
    • اختصاص سقف اعتبار خرید تا ۲۰۰ میلیون تومان؛
    • تعیین تاریخ، تعداد و مبلغ اقساط متناسب با خرید از هر فروشگاه؛
    • بازپرداخت اقساط با کارمزد حداقلی تا ۲۴ ماه؛
    • استفاده از اعتبار برای خرید در فروشگاه‌های طرف قرارداد با داپ اَپ.
  • طرح میعاد ایرانیان:
    • اختصاص وام قرض‌الحسنه ده میلیون تا ده میلیارد تومان با هدف کارآفرینی و توسعه اشتغال؛
    • امکان پرداخت مجدد وام قرض‌الحسنه به متقاضی به صورت سالانه با ضریب افزایشی ۱۰ برابری؛
    • امکان بازپرداخت روزانه اقساط از موجودی کیف پول داپ اَپ.
  • حوزه اعتبار افزایشی

داپ اَپ در سومین حوزه فعالیت خود، خدماتی را با عنوان طرح اعتبار خرید افزایشی ارائه می‌دهد. مهم‌ترین مزایای این طرح عبارتند از:

  • امکان دریافت اعتبار افزایشی ماهانه تا ۱۳% موجودی کیف پول؛
  • افزایش قدرت خرید مشتریان؛
  • اختصاص مزایای مختلف از طریق عضویت در یکی از سطوح طرح (طلایی، نقره‌ای و برنزی).
  • برگزاری پنل رونمایی و بررسی سرویس‌های جدید داپ اَپ: با حضور دکتر علی جواهرچیان (رئیس هیأت مدیره داپ اَپ)، مهندس سجاد شفی‌زاده (مدیر فنی داپ اَپ)، دکتر میعاد صادقی (مدیر پروژه میعاد ایرانیان) با موضوع بررسی سرویس‌های داپ اَپ و رونمایی از سرویس‌های جدید و پرسش و پاسخ خبرنگاران و میهمانان محترم.
  • تقدیر از شرکای تجاری داپ اَپ و اعطای تندیس به شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق ملت، تجارت الکترونیک پارسیان، پرداخت الکترونیک سامان کیش، شرکت فرابوم کسب‌وکارهای نوآوری باز، سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن البرز (ایزی‌پی)، مبتکران الکترونیک کیش، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای گندم طلایی کوروش و سامانه تهران من شهرداری تهران توسط آقای دکتر جواهرچیان رئیس هیأت مدیره و جناب آقای گلدان‌ساز مدیرعامل مجموعه.
  • برگزاری پنل تخصصی با موضوع ارزش آفرینی فین‌تک‌ها برای کسب‌وکارها و مشتریان: با مدیریت آقای شفی‌زاده، آقای امیر راسخ (عضو هیئت مدیره انجمن فین‌تک و مدیر توسعه کسب‌وکار ایزی‌پی)، آقای علی اژدری (مشاور بانکی در حوزه پرداخت و برنامه‌های وفاداری و بانکداری شرکتی)، آقای وحید شامخی (عضو هیئت مدیره انجمن فین‌تک و مدیر توسعه کسب‌وکار نوبیتکس) و آقای علیرضا هوشمند (عضو هیئت مدیره انجمن فین‌تک و رئیس هیأت مدیره قسطا).

در ادامه این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران و مدعوین نیز برگزار شد که مدیران شرکت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و در نهایت جشن سه سالگی با برش کیک ادامه یافت.

https://tejaratava.ir/?p=88828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.