پروژهی برندینگ «زی» با کسب نشان برنز در جشنوارهی خلاقیت و دیزاین bowery نیوریورک، موفقیتهای روزافزون بینالمللی خود را جشن گرفت.
ایلنا؛ برند زی، پیش از این، علاوهبر راهیافتن به فهرست نهایی چند جشنواره معتبر در زیرشاخههای مختلف، توانسته بود در جشنواره معتبر تبلیغات Gerety فرانسه نیز جایزه برنز را به دست بیاورد.
طراحی این پروژه با مدیریت استودیو میترا شاهسوند و تحت نظر واحد ارتباطات بازار برند زی، در حوزه محصولات بهداشتی، صورت گرفت. رویکرد خلاق زی برای پاسخگویی به چالشهای موجود در زمینهی طراحی برند، توانسته است توجه داوران بینالمللی در میان پروژههای شاخص دیگر به خود جلب کند.
لازم به ذکر است که Bowery زیرشاخهی مجموعهجشنوارههای معتبر نیویورک است که در قسمتهای مختلف برگزار میشود. برند زی در رشتهی طراحی برند و در بخش هویت سازمانی، تنها راهیافته به مرحلهی نهایی بود. این بخش، برگزیدهی دیگری جز پروژهی زی نداشت و تنها جایزهی آن نیز به برند زی تعلق گرفت.
این اتفاق نشان میدهد که راه برای حضور اثرگذار پروژههای برندینگ ایرانی، در فضای بینالمللی، بیش از پیش هموار شده است و تیمهای خلاقیت ایرانی میتوانند با اعتماد به نفس بیشتری، به حضور جهانی خود بیاندیشند.