به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسینژاد» مدیرعامل بانک به همراه «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسبوکار این بانک در سفر به استان هرمزگان از شعبه قشم بازدید کرد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در دیدار با مدیران و کارکنان این شعبه وضعیت عملکرد شعبه را بررسی کرد.
دکتر «شمسینژاد» در این دیدار با تأکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک، اظهار داشت: با توجه به اینکه استقبال از همراهبانک «مهریران» گسترش پیدا کرده است، خدمات غیرحضوری نیز باید با سرعت بیشتری ارائه شود.
وی بیان کرد: افتتاح حساب آنلاین، پرداخت وام آنلاین و… از جمله خدماتی است که میتوان به پشتوانه آن مراجعه مردم به شعبه را کاهش داد و مشتریان نیز به این صورت خدمات بانکی خود را آسانتر دریافت میکنند.
شایان ذکر است شعبه قشم در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و تا کنون بیش از ۷۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده است.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران از شعبه قشم بازدید کرد
دکتر «سید سعید شمسینژاد» ضمن سفر به استان هرمزگان از شعبه بانک قرضالحسنه مهر ایران در قشم بازدید کرد.
https://tejaratava.ir/?p=88159