به گزارش تجارت آوا به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیایی در این آیین ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه برای نخستین بار و میزبانی صاحبان صنایع پستی، نمایندگان بخشهای خصوصی و شرکت های دانش بنیان گفت: امیدداریم که با تلاش و پشتکار خود بتوانیم در سالهای آینده ایننمایشگاه را به صورت پربار تر برگزار نماییم و شاهد حضور بخش های خارجی نیز در این رویداد باشیم.
وی افزود: همواره ما با شعار “پست برای همه” درتلاش هستیم تا بتوانیم شاهد رشدو شکوفایی و تنومندی پست در سراسر کشور باشیم.
لیایی ادامه داد: تلاش میکنیم که ادبیات پست را به ادبیات صنعت پست در سطح کشور اضافه نماییم تا بتوانیم زمینه ساز سرمایه گذاری برای جوانان در کل کشور باشیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست خاطر نشان کرد : ذائقه مردم در کشور و پس از دورانکرونا به سمت تجارت الکترونیک و خریدهای اینترنتی گرایش یافته و ما در تلاشیم با ارتقای لجستیک توان پاسخگویی به خواسته های هموطنان را داشته باشیم.
لیایی گفت: در سالهای گذشته بیشتر بار ترافیک پست توزیع قبوض آب و برق و تلفن در سطح کشور بود ولی امروز با پیشرفت تکنولوژی و در زمان حاضر بیشتر ترافیک پست مربوط به توزیع امانات و بسته های پستی است.
مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه کرد: این مهم نیازمند ارتقای ناوگان حمل و نقل پست است.
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: امروز در حدود ۳۰۰ میلیون ترافیک پستی داریم و موزعین ما هر یک حدودا روزانه ۹۶ بسته پستی با وزن های گوناگون توزیع که این مسئله مشکلی بزرگ برای نیروی انسانی ماست که در این راستا از توان شرکتهای دانش بنیان استفاده می کنیم.
نمایشگاه صنعت پست از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲از ساعت ۹ لغایت ۱۸ در مصلای بزرگ تهران دایر است.