• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
5

روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است

  • کد خبر : 87120
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است
مسئول روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت در گفتگو با مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی گفت: روابط عمومی انعکاسی از عملکرد سازمان است و در بانک قرض الحسنه رسالت به دنبال تحقق روابط عمومی دیجیتال هستیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، محمدرضا درگاهپور از بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان بانکی اجتماعی با خدماتی نوین نام برد و افزود: بانکداری بدون شعبه و الکترونیک با هدف تحقق ارائه خدمات غیرحضوری و دیجیتال برای مشتریان عملیاتی شده است. وی با تاکید برنقش روابط عمومی در سازمان ها بویژه در بانک ها اظهارداشت: رسالت روابط عمومی بازتاب عملکرد سازمان ها به نحو احسن واطلاع رسانی در خصوص خدمات ارائه شده است. 
سیدقاسم بی نیاز مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی نیز با تاکید بر جایگاه روابط عمومی، با استقبال از خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت خواستار گسترش مراودات در سطح کلان دو مجموعه شد.
در این دیدار از میرزابابا مطهری نژاد که از چهره های ماندگار و بزرگان روابط عمومی ایران بود، یاد شد.

https://tejaratava.ir/?p=87120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.