• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
8
رئیس خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران:

استقرار ۳۷ دستگاه آمبولانس با استانداردهای روز در موقعیت های عملیاتی

  • کد خبر : 82789
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
استقرار ۳۷ دستگاه آمبولانس با استانداردهای روز در موقعیت های عملیاتی
رئیس خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از استقرار 37 دستگاه آمبولانس با تجهیزات و استانداردهای روز در موقعیت های عملیاتی استقرار دکل های حفاری این شرکت خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر غلامحسین ابوالفتحی در این باره گفت: این آمبولانس های تیپ های A و B می باشند که با توجه به نیاز مبرم در اختیار درمانگاه های دستگاه های حفاری قرار گرفتند .

وی با بیان اینکه اداره خدمات پزشکی متشکل از واحد های طب صنعتی، دارو، تجهیزات پزشکی و واحد آمبولانس است افزود: آمبولانس های ارسالی به دستگاها و دکل های حفاری از نوع تویوتا هایس ۲۰۲۲ با حجم موتور ۳۵۰۰ و تجهیز به دستگاه های الکترو شک ، ونتیلاتور، سامانه CPR پیشرفته و … هستند.

ابوالفتحی با اشاره به بازسازی و نوسازی ناوگان خدمات پزشکی شرکت اظهار کرد: تعمیرات دوره ای؛ بازسازی و نصب تجهیزات پزشکی استاندارد بر روی ۷ دستگاه آمبولانس شرکتی و خرید و تهیه ۲ اتوبوس آمبولانس جهت خدمات دهی به مناطق سخت گذر و شرایط اضطراری در دست اقدام قرار دارد.

اداره خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از ادارات زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی شرکت است ، که دارای ۱۳۰ پزشک، ۱۷۰ تکنسین فوریت های پزشکی و ۳۰ نیروی پشتیبانی می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=82789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.