• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
13

شتاب بانکداری دیجیتال مانع پاسخ‌گویی به سایر نیازهای مشتریان شعب بانک نیست

  • کد خبر : 71232
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
شتاب بانکداری دیجیتال مانع پاسخ‌گویی به سایر نیازهای مشتریان شعب بانک نیست

همزمان با توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری درشعبه مجازی سپهر (سامانه شمس) و درگاه‌های متنوع بانکداری الکترونیک بانک صادراتایران، تمهیدات لازم برای تامین اسکناس مورد نیاز مشتریان به ویژه در ایام پایانیسال اندیشیده شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، معاون شعب بانک صادرات ایران در بازدید از ادارهکل خزانه‌داری این بانک، با اشاره به خدمات‌رسانی به موقع به مشتریان و تامیننقدینگی مورد نیاز آنها در نیمه دوم سال و به ویژه افزایش تقاضای ریالی سه ماههپایانی سال، گفت: شیوع دامنه‌دار بیماری کرونا در سال‌های اخیر، عامل مهمی برایتوسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و کاهش تمایل عمومی مردم به استفاده ازاسکناس در مبادلات روزمره بوده است با این وجود، بانک صادرات ایران گسترده‌ترینشبکه پول‌رسانی در شبکه بانکی را دارد و اسکناس مورد نیاز ۲۴۰۰ شعبه و باجه دراقصی نقاط کشور به طور مرتب انجام می‌شود.

سیدکاظممرتضوی اسکوئی تاکید کرد: این بانک با توجه به امکانات فراوان و قدمت ۷۱ ساله خود،بخش زیادی از وجوه زیر کلید بانک مرکزی را نیز در اختیار دارد و پول‌رسانی توسطاین بانک با قدرت ادامه دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد:با توجه به گستردگی خدمات بانکداری خرد و کلان، روزانه حجم زیادی از نقدینگی مشتریانبانک به صورت اسکناس تجمیع و به خزانه منتقل می‌شود و مجددا در سایر شعب و دستگاه‌هایخودپرداز توزیع می‌شود. همچنین تحویل اسکناس به شعب بانک به صورت روزانه از طرفمشتریانی که فروش خرد دارند، ادامه دارد.

مرتضوی اسکوییافزود: وجود بیش از ۲۴ میلیون سپهر کارت فعال و استفاده از درگاه‌های متنوعبانکداری غیرحضوری از جمله همراه بانک، اینترنت‌بانک، خودپرداز، کیوسک‌بانک، تلفن‌بانکو درگاه‌های IPG بانک صادرات ایران با بیش از ۲۰ میلیون تراکنش روزانه، نشانه‌ای از اعتمادعموم مردم کشور و ۴۵ میلیون مشتری به خدمات ۷۱ ساله بانک صادرات ایران است.

https://tejaratava.ir/?p=71232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.