• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
5

مشتریان پست‌بانک‌ایران ترجیحاً از خدمات بانکداری الکترونیکی و به‌صورت غیرحضوری استفاده نمایند

  • کد خبر : 6748
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
مشتریان پست‌بانک‌ایران ترجیحاً از خدمات بانکداری الکترونیکی و به‌صورت غیرحضوری استفاده نمایند

با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا و تشدید محدودیت‌ها و فعالیت‌ها، پست‌بانک‌ایران از مشتریان و سایر هموطنان درخواست کرد جهت حفظ سلامتی خود و کاهش ریسک ابتلا به بیماری کرونا از ترددهای غیرضرور به شعب، باجه‌ها و دستگاه‌های خودپرداز این بانک خودداری نموده و برای انجام عملیات بانکی حتماً ازدرگاه‌های الکترونیکی آن استفاده نمایند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: براین اساس اینترنت بانک، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اپلیکیشن سکه‌همراه پست‌بانک‌ایران با ارائه تمامی خدمات بانکی به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری عملاً بسترهای لازم را برای جلوگیری از ترددهای غیرضرور فراهم نموده و هموطنان می‌توانند در این مقطع از آنها بهره‌مند شوند.بنابراین گزارش: مشتریان پست‌بانک‌ایران می‌توانند عملیات انتقال وجه، انجام حوالجات الکترونیکی پایا، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای اینترنتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت صورتحساب، عملیات مرتبط با کارت و برخی خدمات دیگر را از طریق این درگاه‌ها و بدون حضور در شعب و باجه‌های بانکی صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی انجام دهند.همچنین مشتریان پست‌بانک‌ایران می‌توانند برای اطلاع از نحوه بهره‌مندی از سامانه‌های یادشده به وب‌سایت این بانک به نشانیwww.postbank.ir   مراجعه کرده و با نصب برنامه‌های الکترونیکی از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.گفتنی است: ارائه خدمات الکترونیکی قطعاً در جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری هموطنان درسطح کشور مؤثر می‌باشد.

https://tejaratava.ir/?p=6748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.