• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
0

فردا؛ آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان در تهران

  • کد خبر : 61148
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
فردا؛ آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان در تهران
بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران،که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود فردا با حضور مقامات کشوری و همچنین مشارکت هنرمندان ، تولید کنندگان، صادر کنندگان و فروشندگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ در این نمایشگاه بیش از ۴۸۰ شرکت تولیدی و صادراتی هنر- صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه‌ای از قالی های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.
در بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ انواع فرش های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه، تابلو فرش های مختلف و دیگر دست بافته های هنرمندان ایرانی عرضه شده و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار داده می شود که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.
قرار است همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.
رونمایی از پلتفرم فرش ایران، رونمایی از فرش مشاهیر، بافت زنده فرش، رونمایی از فرش نفیس سال ایران و سالن اختصاصی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها برخی از برنامه های جانبی بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران است.
نمایشگاه فرش دستباف ایران، مهمترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب میشود که هر ساله با برگزاری آن؛ هیئت ها، تجار و بازرگانان از نقاط مختلف جهان در نمایشگاه حضور می یابند.
بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با تمرکز بر موضوع های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی برپا می شود و در فضایی بالغ بر ۳۸ هزار متر مربع و در ۱۰ سالن نمایشگاهی برپا می شود، بهترین فرش های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
افزایش صادرات در کنار فروش داخلی، معرفی ظرفیت های این بخش اقتصادی، برنامه ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت ، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی ، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از فردا تا ۶ شهریور ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

https://tejaratava.ir/?p=61148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.