به گزارش تجارت آوا به نقل از تازه نیوز، انتشار بخشهایی از مناظره مدیرعامل نماوا با مدیر ساترا، جنجالی شد. شانه ساز در این اظهارات که اواخر اردیبهشتماه در دیجیاتو منتشر شد با اشاره به اینکه در صنایع متفاوتی فعال است، گفت: تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست! عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه نود دقیقه بازی، ٨٠ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار میشود و ده دقیقه پایانی بازی به این نقطه میرسد که حذفش کنید! ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمیکند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست! مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید میگفتید متفق ها! ما که نمیتوانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمیشود تحریف کرد.
اگر قرار است شرکت های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره ذره آب میکنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده است. اگر میخواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم.
اگر به ما میگویید محتوایی شبیه صدا و سیما بساز در پاسخ باید بگوییم که خوب صدا و سیما دارد خودش میسازد؛ مردم چرا باید پول اینترنت بدهند! اگر آنها موفق بودند که الان باید صدا و سیما کلی کاربر داشت و طی این سالها میلیونها مخاطب را از دست نمیداد!
کاش صداوسیما به پلتفرمها به چشم اسرائیل نگاه نکند!
بعد از انتشار انتقادهای شدید مدیرعامل نماوا از صداوسیما و ساترا، روابط عمومی نماوا در اقدامی عجیب دست به توجیه برد و در بیانیهای اعلام کرد: خبر منتشر شده برای یکسال قبل و درگیری نماوا با مدیر سابق ساترا بوده!
آنطور که در شبکههای اجتماعی منتشر شده، بررسیها نشان میدهد تاریخ انتشار میزگرد مدیرعامل نماوا و مدیر جدید ساترا و انتقادات شدیدش از صداوسیما و ساترا، برای دوماه قبل است و نماوا هم ناشیانه برای رسانههای مستقل، دیکته ساترا را ارسال نمیکرد و با یک سرچ ساده متوجه میشد که قضیه برای یکسال قبل نیست و مدیرشان تازگیها با صداوسیما و با ساترا خوب شده وگرنه تا دو ماه قبل خبری از این پاچهخواریها نبوده و حتی به ساترا گفته که به پلتفرمها به چشم اسرائیل نگاه میکند!
ظاهرا نامه تند نماینده تهران در مجلس درباره بیقانونیها و سنگاندازیهای ساترا، آنها را به فکر یارگیری و پروپاگاندای ناشیانه انداخته!