به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در این دوره آموزشی “سامانه بیمه ایران من ” و نحوه اعلام و دریافت الکترونیکی خسارت ثالث و بدنه اتومبیل، به اعضای شورای نمایندگان و نمایندگان منتخب شعبه های استان تهران آموزش داده شد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نمایندگان منتخبی که این دوره های آموزشی را گذرانده اند، باید به سایر نمایندگان آموزش داده و فایلهای مربوط به این دوره آموزشی را، دراختیار آنان قرار دهند .
برگزاری دوره های آموزشی، با توجه به رشد سریع تکنولوژی و تغییرات سلیقه و نیاز های مشتریان، بعنوان یک روش مهم و تاثیرگذار می تواند موجب ارتقای کیفیت خدمات فروش بیمه نامه و همچنین خدمات پس از فروش، در شرکت گردد.
آموزش بکارگیری ” سامانه بیمه ایران من ” در شعبه های استان تهران آغاز شد
در راستای اجرای سیاستهای شرکت سهامی بیمه ایران، برگزاری جلسات آموزشی متعدد، با حضور اعضای شورای نمایندگان و نمایندگان منتخب شعبه های استان تهران برای استفاده از" سامانه بیمه ایران من " آغاز گردید.
https://tejaratava.ir/?p=57328