به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استانهای چهار محال بختیاری و کردستان به ترتیب با ۸۹/۵ و ۸۳/۶ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در اردیبهشت ماه سال جاری را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استانهای اردبیل، چهارمحال بختیاری و کردستان در دومین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۱/۷۰، ۱/۳۴ و ۱/۲۵ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی پایش و پویش سال جاری بالاتر از سایر مدیریت شعب استانها و مناطق تهران قرار گرفتند.
بر اساس این آمار،در اردیبهشت ماه گذشته، هدف کمی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در سطح کشور ۵۱/۱ درصد تحقق پیدا کرده است.
اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران در اردیبهشت ماه خبر داد، رتبه نخست مدیریت شعب استان اردبیل، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها
مدیریت شعب استان اردبیل، با تحقق ۱۱۳/۶ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در اردیبهشت ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱بدست آورد.