او نقش هر یک از کارکنان در بخشی که انجام وظیفه میکنند، فارغ از نقش فردی را یک جایگاه سازمانی بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد این جایگاه کلیدی موجب همافزایی و همدلی بیشتر شده و در تمامی سطوح سازمانی تسری یابد و در عین حال به مشتریان خدمات بهتر و برتری داده شود.
مدیرعامل بانک آینده، با بیان اینکه سپاسگزار تمامی تلاشهای پیشینیان و میراثدار و امانتدار هستیم، گفت: به یاری خداوند متعال و تلاش مجموعه، توانستیم بانک را در یک زمان بسیار کوتاه به جایگاه بسیار بلندی برسانیم.
نقش کلیدی پرسنل در رضایت مشتریان و همافزایی سازمانی / تقدیر از کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک آینده در کوتاهترین زمان
در نشست سراسری رؤسای شعب بانک آینده، دکتر محمد فطانت مدیرعامل بانک، بر تقویت انگیزه، امید، نشاط و محیطی پویا برای همه همکاران و مشتریان تأکید کرد.
https://tejaratava.ir/?p=55414