به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره هر سال با هدف ارزیابی مشتریان و عموم مردم از خدمات و عملکرد بانک های مختلف و ارائه این نظرات به مدیران بانکی کشور، به صورت مجازی برگزار می شود.
این جشنواره طی سال های گذشته با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت بانکها در بخشهای مختلف عملکردی برگزار شده است و امسال نیز به کار خود ادامه می دهد.
برندسازی یکی دیگر از اهداف جشنواره «بانک محبوب من» است تا از این طریق بانکها، محصولات و خدمات با کیفیتتری را در همه سطوح به مشتریان ارائه کنند.
برگزاری هشتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»
هشتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با حضور بانک های کشور در حال برگزاری است.