به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در جمع اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی تشکلهای صنفی نمایندگان بیمه سراسر کشور سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه در خط مقدم خدمات رسانی به آحاد جامعه ایستاده اند و حمایت آنان، از ماموریت های اصلی نهاد ناظر صنعت بیمه به شمار می رود.
رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت استفاده از فناوری روز و تجهیز نمایندگان بیمه به دانش روز و تکنولوژی های نوین تاکید کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه در آینده نزدیک به یکی از صنایع مهمی تبدیل می شود که بیشترین خدمات الکترونیکی را به مردم ارائه خواهد داد.
وی با اشاره به این مطلب که موفقیت صنعت بیمه در گرو حمایت از نمایندگان است، خاطرنشان کرد: حمایت از نمایندگان بیمه یک موضوع راهبردی برای بیمه مرکزی محسوب می شود.
مهندس بهزادپور، افزایش ضریب نفوذ بیمه را از مولفه های اصلی توسعه صنعت بیمه ارزیابی کرد و افزود: نهاد ناظر صنعت بیمه تلاش می کند با اصلاح آیین نامه های مرتبط و توسعه زیرساخت های کافی برای فعالیت آسان تر شبکه فروش، زمینه افزایش ضریب نفوذ بیمه را فراهم کند.
رئیس شورای عالی بیمه با قدردانی از عملکرد نمایندگان بیمه در سال های اخیر نسبت به ضرورت تلاش بیشتر در این مسیر تاکید کرد و افزود: هر گونه تلاش برای بهبود وضعیت معیشت کارکنان صنعت بیمه، افزایش سطح بهره وری ایشان را به دنبال خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، مهندس بهزادپور در بخش دیگری از سخنان خود از سیاست و راهبرد کاهش تصدی گری نهادناظر صنعت بیمه سخن گفت و اظهار داشت: نقش آفرینی نمایندگان بیمه در گرو انسجام تشکل های رسمی و وحدت رویه در تصمیم گیری های صنفی است که در صورت تعامل سازنده با نهاد ناظر صنعت بیمه می تواند فضای رقابت را به سمت عادلانه تری هدایت کند.
شایان ذکر است در این نشست روسای کانون های مختلف نمایندگان صنعت بیمه به طرح مشکلات، مسائل و دیدگاه های خود پرداختند.
رئیس کل بیمه مرکزی در جمع اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی تشکلهای صنفی نمایندگان بیمه:
رقابت در شبکه فروش بیمه باید عدالت محور باشد
صنعت بیمه در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور، نقش بی بدیلی را می تواند بر عهده بگیرد که باید برای حرکت آن ریل گذاری صحیحی انجام شود.
https://tejaratava.ir/?p=54775