• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
10

سرعت و دقت در انجام امور اعتباری مشتریان سرلوحه اقدامات حوزه اعتبارات قرار گیرد

  • کد خبر : 51490
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
سرعت و دقت در انجام امور اعتباری مشتریان سرلوحه اقدامات حوزه اعتبارات قرار گیرد

مدیرعامل بانک دی در نشست هم‌اندیشی با روسا و کارشناسان حوزه اعتبارات این بانک، سرعت و دقت در انجام امور اعتباری مشتریان را دو اصل مهم و سرلوحه فعالیت حوزه اعتباری دانست.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در جلسه با روسا و کارشناسان حوزه اعتباری خواستار تحول در فرآیندها و روندهای اجرایی حوزه اعتبارات با رویکرد رعایت حداکثری بهداشت اعتباری و تسریع در پاسخگویی به درخواست مشتریان برای اخذ تسهیلات شد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت حوزه اعتبارات در چرخه حیات و سودآوری بانک بر عملکرد منسجم و یکپارچه حوزه‌های اعتبارات، بررسی طرح‌ها، نظارت و وصول مطالبات تأکید کرد و گفت: اقدامات منسجم، منظم و دقیق حوزه‌های اعتباری تعیین‌کننده حرکت هماهنگ شعب بانک در زمینه پرداخت تسهیلات به مشتریان است و برای تقویت این حوزه اداره نظارت با هدف نظم‌بخشی و تسریع اجرای دقیق مصوبه‌های اعتباری تشکیل شده است.
وی با برشمردن معیارهای اساسی اعطای تسهیلات، ادارات اعتبارات ،بررسی طرح ها ،نظارت برتسهیلات و وصول مطالبات را مجری نظارت‌های قبل، حین مصرف و بعد از اعطای تسهیلات دانست و گفت: در حوزه اعتبارات، اصل بر برگشت سرمایه است تا چرخه نقدینگی برای ایجاد سودآوری و حمایت هر چه بیشتر از واحدهای تولیدی و کسب‌و‌کارها به‌ویژه در سال « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» جریان یابد.
مدیرعامل بانک دی با بیان این‌که کارشناسان اعتباری باید نقش مشاوری امین را برای مشتریان داشته باشند یادآور شد: فعالیت اعتباری همراه با ریسک اعتباری است و کارشناسان این حوزه برای به حداقل رساندن ریسک اعتباری باید آگاهی و تسلط خود را از دستورالعمل‌های اعتباری افزایش دهند و به همین منظور برای توانمندسازی کارشناسان این حوزه باید بخشنامه‌خوانی‌های منظم با هدف تسلط کامل بر دستورالعمل‌ها و  شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط در دستور کار  قرار گیرد.

https://tejaratava.ir/?p=51490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.