به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، متن پیام «حسن شریفی» به شرح زیر است:
همکاران ارجمند
سلام علیکم؛
تحت عنایات خداوند منان و با تلاش گروهی از همکاران، پس ازچند ماه فعالیت فشرده و تخصصی، تالار گفتگوی بیمه ایران از امروز در پرتال داخلی شرکت به طور رسمی آغاز به کار می کند.
بر اساس مبانی حقوق شهروندی در نظام اداری، کارکنان حق دارند تا سیاست ها، تصمیمات، فرایندها، خدمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد کرده و نظر خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند. لذا،با هدف همفکری و مشارکت فعال و تاثیر گذار همکاران در فرایند تصمیم سازی ها و مشارکت پویای ایشان در اصلاح اداره امور شرکت، «تالار گفتگو» علاوه بر فعالیت فیزیکی در فضای مجازی نیز به صورت گسترده، با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ گفتگو راه اندازی شد.
به این ترتیب، یکی از مهمترین برنامه های مدیریتی شرکت مبنی بر فراهم آوری بستر مناسب به منظور حضور فعال و مشارکت موثر سرمایه های انسانی از طریق تقویت و استمرار روحیه مشارکت جویی همکاران صف، ستاد و شعب و نیز ایجاد فضای اظهار نظر و ابراز وجود برای کارکنان،به صورت هدفمند، مستمر، ایمن و ارزشمند مهیا گردیده است.
در تالار گفتگو، به اشتراک گذاری دانش، آموزه ها و تجربیات کارکنان به منظور گره گشایی های اداری و سازمانی صورت می پذیرد و زمینه ی ارتباط مؤثر با سطوح گوناگون شرکت و به ویژه مدیریت کلان و میانی مهیا خواهد شد. همچنین، این تالار، علاوه بر ایجاد فضای اشتراک گذاری نظرات کاربران و برگزاری مباحث آزاد و تخصصی آنلاین؛ محلی مناسب است برای ترویج پاسخگویی مدیران و مسؤلان ذیربط شرکت به سوالات و ابهامات همکاران تا در سایه تعامل و همفکری مؤثر به صورت متعهدانه، بدون واسطه و فارغ از محدودیت های رایج درمعرض داوری عمومی قرار گرفته و در جهت اصلاح امور و تحقق اهداف و افق های تدوین شده برای شرکت عزیزمان گام برداریم.
در پایان ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های مدیر محترم امور مشاورین شرکت و تمام همکارانی که در راه اندازی این تالار اهتمام ورزیدند، ازهمکاران محترم خود در سراسر کشور دعوت می کنم با شرکت مؤثر و مشارکت فعال و تبادل نظر با رعایت موازین مندرج در شیوه نامه تالار گفتگو نقش آفرینی و زمینه های لازم برای بهبود در حوزه های گوناگون شرکت را برای متولیان امور فراهم آورند.ان شاءالله.
حسن شریفی
مدیر عامل و رئیس هیات مدیره