به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این جلسه که ۳۰ دی ماه برگزار شد و محمدی سرپرست شعبه شهرکرد و جمعی از نمایندگان در آن حضور داشتند ابتدا توانمندی های نمایندگان و ترکیب پرتفوی شعبه و نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه عملکرد شعبه توسط رییس شعبه ارائه شد.
بر پایه همین گزارش، بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه ریزی جهت تقویت ارائه خدمات به بیمه گذاران جدید شعبه و ارائه راهکارهایی برای پیشبرد بهتر فروش این شعبه از دیگر بخش این هم اندیشی بود.
عملکرد شعبه شهرکرد بیمه آرمان ارزیابی شد
در جلسه هم اندیشی دکتر رئیس الذاکرین سرپرست معاونت فروش و بازاریابی بیمه آرمان با رییس و نمایندگان و همچنین پرسنل شعبه شهرکرد عملکرد این شعبه در حوزه های مختلف ارزیابی شد.
https://tejaratava.ir/?p=44838