به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ یکی از قابلیت های این ساختار انعطاف پذیری قابل توجه آن است، به نحوی که زمینه رشد و پیشرفت نمایندگان در ساختار توام با رشد عملکرد آنها فراهم بوده و به راحتی می توانند به سطوح بالایی سازمان هدایت شوند. همچنین امکان جا به جایی نمایندگان و تغییرات در سطوح سازمان بر اساس خط مشی های تدوین شده امکان پذیر بوده و در طراحی این ساختار سعی گردیده تمامی کاستی های سیستم های موجود در صنعت مرتفع گردد. علاوه بر این، بهرهمندی از پاداش های تشویقی در خصوص جذب و مدیریت نمایندگان جدید از قابلیت های مهم و جذاب این ساختار می باشد.
این سامانه از ابتدای آذر در سامانه بیمه گری بیمه های زندگی پیاده سازی شده و کلیه شبکه فروش امکان بهرهمندی از ساختار جدید سازمان فروش را دارا میباشند.
رونمایی از ساختار بازاریابی و فروش چند سطحی بیمههای زندگی
بیمه در در راستای توسعه شبکه فروش بیمههای زندگی مطابق آئین نامه ۹۶، اقدام به طراحی و پیاده سازی ساختار فروش و بازاریابی چند سطحی نموده تا با فراهم سازی زیر ساخت لازم زمینه فعالیت بیشتر نمایندگان جنرال و تخصصی بیمههای زندگی را در قالب سازمان فروش فراهم آورد.
https://tejaratava.ir/?p=40386