• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
6
یزدی، مدیر آزمایشگاه و مسئول فنی شرکت‌های رنگ سازی شبرنگ و مونوکم:

نوسانات قیمت تاثیری در فروش و تولید نگذاشته است

  • کد خبر : 39342
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
نوسانات قیمت تاثیری در فروش و تولید نگذاشته است
مدیر فنی شرکت شبرنگ (کیمیا اکثیر آسیا) که در زمینه رنگهای صنایع چوب و تینرسازی فعالیت می‌کنند و سابقه‌ای در حدود 30 ساله در این صنعت دارد، معتقد است که مشکلات ناشی از تامین ارز و نوسانات قیمت نتوانسته تاثر منفی در فروش و تولیدات این شرکت بگذارد.

یزدی می‌گوید این شرکت در زمینه تولید انواع رنگ‌های فوری وپلی استر چوبی کار می‌کند و از نظر آمار روزی ۲۰ تا ۲۵ تن رنگ و ۲۰ تا ۲۵ تن حلال و تینر در روز تولید می کنند.

او درباره فضای فعلی نمایشگاه می‌گوید: در ساعات اولیه افتتاح استقبال از نمایشگاه بسیار خوب بود و به دلیل تعطیل بودن روز اول نمایشگاه اکثر کسانی که شاغل و متخصص هستند در این روز حضور پیدا کردند و در کل فضای مثبتی در نمایشگاه حاکم است.

یزدی درباره موارد شاخصی که به عنوان موانع فعلی این صنعت مطرح است، اضافه کرد: در صنعت رنگ و رزین بزرگترین معضل بحث تحریم‌هاست و نوسانان ارزی که تاثیر منفی روی قیمت‌ها دارد و همین مساله باعث می شود که به سختی مواد اولیه تهیه شود و این تغیرات قیمت برای ما آزار دهنده است. در زمینه‌های دیگر شرکت ما تاکنون مشکلی نداشته و روز به روز در حال توسعه هستیم و هم تنوع محصول در قسمت R&D و هم تحقیقات در حال کار و تلاش بیشتر هستیم و خوشبختانه با وجود همه مسائل، مشکلات تاثیری در میزان تولید و فروش نگذاشته است و تنها در تامین مواد اولیه با مشکل روبرو هستیم.

https://tejaratava.ir/?p=39342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.