به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا روز ۱۱مهر سالجاری و در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور شرکت های بزرگی چون فولاد خوزستان برگزار شد.
مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع و مناسب، همواره یکی از شعارهای اصلی شرکت بیمه تجارتنو بوده که در این سال ها، همواره به آن پایبند بوده است.
تندیس زرین مشتری مداری به شرکت بیمه تجارتنو رسید
شرکت بیمه تجارتنو، در راستای ارائه خدمات ارزنده و توجه ویژه به امرمشتری مداری در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا، تندیس زرین دریافت کرد.
https://tejaratava.ir/?p=34268