به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ در این جلسات منظم و برنامه ریزی شده وضعیت شعب از طریق شاخص های مختلف از جمله تحقق بودجه،ترکیب پرتفوی،رشته های بازارهدف بومی استان ها،مطالبات،ضرایب خسارت ،گزارشات حسابرسی ، نرخ تمدید و غیره بررسی می گردد.
در این جلسات ، شاخص های فوق که همسو با چرخش های توسعه کمی و کیفی پرتفوی،انتظار روحیه بازاریابی هجومی با نگاه به سودآوری و کاهش هزینه و لزوم وفاداری مشتریان است بررسی و منابع و انتظارات شعب برای تحقق آن بررسی و تصمیمات اجرایی می گردد.
لازم به ذکر است که در نیمه دوم سال بازدید های حضوری با کارکنان شعب سراسر کشور در دستور کار می باشد.
چرخش شعبه محوری جامه عمل می پوشد
پس از تفویض اختیارات مناسب به شعب و ابلاغ بودجه و برنامه های عملیاتی ،جلسات بررسی عملکرد شعب و همچنین مشکلات احتمالی به صورت منظم با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت به صورت آنلاین برگزارگردید.
https://tejaratava.ir/?p=31935