به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران این بازدید بمنظور اهمیت جایگاه مشتریان و لزوم راهنمایی وتامین خواسته ها و پاسخگویی بموقع نیازهای آنان، برگزار شد.
دکتر شیری درحین بازدیدازآن مرکز از نحوه پاسخگویی کارکنان به خواسته های مشتریان آشناو رهنمود های خود را مطرح وخاطر نشان کرد،تمام تلاش و هدف بانک ارایه خدمات کیفی بر اساس الگوها واستانداردهای حقوقی مشتریان است و انتظار می رود همکاران این مرکز با متانت و بردباری هر چه بیشتر خواسته های مشتریان را ثبت و ضبط و ضمن راهنمایی های لازم به سوالات آنان پاسخ دقیق و علمی بدهند.
.لازم بذکر است مدیر عامل بانک و هیات همراه در پایان بازدید از زحمات و خدمات ارزنده همکاران در این وضعیت و شرایط سخت کرونایی، قدر دانی کردند.