• امروز : سه شنبه - ۶ آذر - ۱۴۰۳
3

دکتر شیری مدیرعامل بانک از مرکز پاسخگویی به تماس مشتریان بازدید کرد

  • کد خبر : 28002
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
دکتر شیری مدیرعامل بانک از مرکز پاسخگویی به تماس مشتریان بازدید کرد
دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران صبح روز یکشنبه سوم مرداد ماه سال ۱۴۰۰از مرکز پاسخگویی به تماسهای مشتریان بانک بازدید کرد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران این بازدید بمنظور اهمیت  جایگاه مشتریان و لزوم راهنمایی وتامین خواسته ها و پاسخگویی بموقع نیازهای آنان، برگزار شد.

  دکتر شیری درحین بازدیدازآن مرکز از نحوه پاسخگویی کارکنان به خواسته های مشتریان آشناو رهنمود های خود را مطرح وخاطر نشان کرد،تمام تلاش و هدف بانک ارایه خدمات کیفی بر اساس الگوها واستانداردهای حقوقی مشتریان است و انتظار می رود همکاران این مرکز با متانت و بردباری هر چه بیشتر خواسته های مشتریان را ثبت و ضبط و ضمن راهنمایی های لازم  به سوالات آنان پاسخ دقیق و علمی بدهند.

.لازم بذکر است مدیر عامل بانک و هیات همراه در پایان بازدید از زحمات ‌و خدمات ارزنده همکاران در این وضعیت و شرایط سخت کرونایی، قدر دانی کردند.

https://tejaratava.ir/?p=28002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.