به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی پستبانکایران: براین اساس اینترنت بانک، همراهبانک، تلفنبانک و اپلیکیشن سکههمراه پستبانکایران با ارائه تمامی خدمات رایج بانکی بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری و همچنین ۳ هزار دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور عملاً بسترهای لازم را برای جلوگیری از ترددهای غیرضرور فراهم نموده و هموطنان میتوانند در این مقطع از آنها بهرهمند شوند.
بنابراین گزارش: مشتریان پست بانکایران میتوانند عملیات انتقال وجه، انجام حوالجات الکترونیکی پایا، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای اینترنتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت صورتحساب، عملیات مرتبط با کارت و برخی خدمات دیگر را از طریق این درگاهها و بدون حضور در شعب و باجههای بانکی صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی انجام دهند.
همچنین مشتریان پستبانکایران میتوانند برای اطلاع از نحوه بهرهمندی از سامانههای یادشده به وبسایت این بانک به نشانیwww.postbank.ir مراجعه کرده و از خدمات غیرحضوری بهرهمند شوند.
گفتنی است: ارائه خدمات الکترونیکی میتواند در جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری هموطنان درسطح کشور مؤثر باشد.
لزوم استفاده مشتریان پستبانکایران از خدمات بانکداری الکترونیک درپی شیوع مجدد کرونا
با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و تشدید محدودیتها و تعطیلی برخی مراکز پایتخت، پستبانکایران از مشتریان و سایر هموطنان درخواست کرد از ترددهای غیرضرور به شعب و باجههای این بانک تاحد امکان خودداری نموده و برای انجام عملیات بانکی حتماً ازدرگاههای الکترونیکی این بانک استفاده نمایند.